et sitten ottanut neuvosta vaarin ja sytyttänyt pientä paloa töissä?Jos etit sen sen tietyn palomiehen mulle niin voin antaa senkin hoitaa Niin saat pitää lääkäris.
et sitten ottanut neuvosta vaarin ja sytyttänyt pientä paloa töissä?Jos etit sen sen tietyn palomiehen mulle niin voin antaa senkin hoitaa Niin saat pitää lääkäris.
Totta! Se voi ruiskia letkullansa jos sulla meinaa kuume nousta liian ylös.osaa ne letkuakin käytää....oon nähnyt.
No just niin, että poistuit paikalta entistä kippeenpänä |O :hug::ashamed: mua kyllä niin ketutti, kun olin ite just niin yököttävän sairaan näköisenä... ja siinä kun odottelin aulassa vuoroani ja näin minkänäköinen lääkärisetä sieltä mun nimeä huusi.. teki mieli vaan kääntyä kannoillani ja huikata et taisinkin jo parantua, kiitos hei vaan, löydän itse takaisin kotiin . Koska tiesin, että joudun heittään paidat pois, kun se kuuntelee mun keuhkot ja hipelöi mun kipeetä kylkeä :ashamed:
En:ashamed:et sitten ottanut neuvosta vaarin ja sytyttänyt pientä paloa töissä?
...oikein asialliset ja hyvin virallisetAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30300052:Huomenna aamulla taitaa olla veikeet keskustelut aamupalalla .
Joo...ja oonhan mä muutenkin aika kuuma pakkaus että pitää vähän ruiskiakin että ei kuumene liikaa.:snotty:Totta! Se voi ruiskia letkullansa jos sulla meinaa kuume nousta liian ylös.
...ja mistä ihmeestä ne jumalaiset ilmestykset pomppaavat esiin todellakin juuri silloin kun on puoli naamaa räjähtänyt ja hengitys vinkuu ja joka paikka on kokenut jonkin asteisen maan vetovoiman tärvellyksen |O :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30300056:Tiedän tunteen. Synnytyksen jälkeen jumalaisen komea lääkäri jälkitarkastuksessa ei ollut mieltä ylentävä kokemus :snotty:.
Öitä :kiss:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30300080:Hyvää yötä :kiss:
Se kyllä kehoitti tulemaan heti takaisin jos menee pahemmaks! Jos varaiskin ajan sinne, pukeutuis johonkin kotelomekkoon ja laittautuis oikein viimesen päälle . Sitten teeskentelis, että on muka hirveen paljon huonommaksi mennyt ja keuhkot vaatii lisätutkimusta . Juu kotikäynnit olis must, sopiskohan sille joka ilta tulla. Aamulla vois lähteä. Ja viikonloppukäynnit perjantai-illasta ma-aamuun sit tietty kans.No just niin, että poistuit paikalta entistä kippeenpänä |O :hug:
Pakkohan sun on siellä vielä käytävä keuhkojas näyttämässä että on varmasti kaikki paikat kunnossa jajaja.......vois siinä sitten kyllä allekirjotuttaa ihan säännölliset jälkitarkastuksen jälkitarkastuksetkin kotikäyntien merkeissä
Totta ihmeessä sun on siellä käytävä, johan sua tässä jo suuresti heikotutti ja voimat ovat hälyyttävässä määrin huvenneet...ilman muuta on kaikki lisätutkimukset ja tunnustelut ja painelut tehtävä! Ja ehdottomasti omalääkäriksi mainitset sitten jatkossa, jotta hoitosuhde syvenee...Se kyllä kehoitti tulemaan heti takaisin jos menee pahemmaks! Jos varaiskin ajan sinne, pukeutuis johonkin kotelomekkoon ja laittautuis oikein viimesen päälle . Sitten teeskentelis, että on muka hirveen paljon huonommaksi mennyt ja keuhkot vaatii lisätutkimusta . Juu kotikäynnit olis must, sopiskohan sille joka ilta tulla. Aamulla vois lähteä. Ja viikonloppukäynnit perjantai-illasta ma-aamuun sit tietty kans.
mut luciferin tottumuksen mukaan ei oo muutaku ruoska halei ei tuu ku ne katotaan vann syntiseks vai oliks toi puhe siit et sä oot meijän zombi lemikki ni sit sek umoo kaiken mitä hölötänNo joskus on kiva saada ensin vähän satikutia ja sit sen jälkeen haleja :saint:
Jos mä vaan ilmotan tässä että tykkään kaikista musiikeista mitä laitat niin ei tarvii jokasesta erikseen tykätä
Ei vielä kaikkiKaikkiko ne nyt nukkumaan menee?
Mutta kohta kuitenkin?Ei vielä kaikki
Niin no varmaan jossakin vaiheessa jokainen nukahtaa vai mitä meinasit?Mutta kohta kuitenkin?
Kaiken järjen mukaan mua pitäs nukuttaa kun nukuin yöllä huonosti kun oli kuumetta mutta ei vaan nukuta.