The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:ashamed: mua kyllä niin ketutti, kun olin ite just niin yököttävän sairaan näköisenä... ja siinä kun odottelin aulassa vuoroani ja näin minkänäköinen lääkärisetä sieltä mun nimeä huusi.. teki mieli vaan kääntyä kannoillani ja huikata et taisinkin jo parantua, kiitos hei vaan, löydän itse takaisin kotiin :D. Koska tiesin, että joudun heittään paidat pois, kun se kuuntelee mun keuhkot ja hipelöi mun kipeetä kylkeä :ashamed:
No just niin, että poistuit paikalta entistä kippeenpänä |O :hug:

Pakkohan sun on siellä vielä käytävä keuhkojas näyttämässä että on varmasti kaikki paikat kunnossa jajaja....:rolleyes:...vois siinä sitten kyllä allekirjotuttaa ihan säännölliset jälkitarkastuksen jälkitarkastuksetkin kotikäyntien merkeissä :p
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30300052:
Huomenna aamulla taitaa olla veikeet keskustelut aamupalalla :LOL:.
:LOL:...oikein asialliset ja hyvin viralliset :D

Varmaan muuten osaan möläyttää jotain...eli pyllynallen posautukset tulevat olemaan jatkossa hyvinkin merkityksellisessä osassa ateriointiamme :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30300056:
Tiedän tunteen. Synnytyksen jälkeen jumalaisen komea lääkäri jälkitarkastuksessa ei ollut mieltä ylentävä kokemus :snotty:.
...ja mistä ihmeestä ne jumalaiset ilmestykset pomppaavat esiin todellakin juuri silloin kun on puoli naamaa räjähtänyt ja hengitys vinkuu ja joka paikka on kokenut jonkin asteisen maan vetovoiman tärvellyksen |O :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30300080:
Hyvää yötä :kiss:
Öitä :kiss:

...eiih, jees - mäkin joudun olosuhteiden pakosta poistumaan takaviistoon. Meiltä läks sähköt poks, ulkona myrskyää ihan järettömästi ja...mä lähden ettimään nuita taskulamppuja ja luomaan kynttilämerta...sekä jänskäämään että kaatuuko tiluksilta puita nurin ja jos kaatuu niin mihin suuntaan...

Kauniita unia kaikille :kiss:
 
No just niin, että poistuit paikalta entistä kippeenpänä |O :hug:

Pakkohan sun on siellä vielä käytävä keuhkojas näyttämässä että on varmasti kaikki paikat kunnossa jajaja....:rolleyes:...vois siinä sitten kyllä allekirjotuttaa ihan säännölliset jälkitarkastuksen jälkitarkastuksetkin kotikäyntien merkeissä :p
Se kyllä kehoitti tulemaan heti takaisin jos menee pahemmaks! Jos varaiskin ajan sinne, pukeutuis johonkin kotelomekkoon ja laittautuis oikein viimesen päälle :D. Sitten teeskentelis, että on muka hirveen paljon huonommaksi mennyt ja keuhkot vaatii lisätutkimusta :whistle:. Juu kotikäynnit olis must, sopiskohan sille joka ilta tulla. Aamulla vois lähteä. Ja viikonloppukäynnit perjantai-illasta ma-aamuun sit tietty kans.
 
Freeze harmaana
Se kyllä kehoitti tulemaan heti takaisin jos menee pahemmaks! Jos varaiskin ajan sinne, pukeutuis johonkin kotelomekkoon ja laittautuis oikein viimesen päälle :D. Sitten teeskentelis, että on muka hirveen paljon huonommaksi mennyt ja keuhkot vaatii lisätutkimusta :whistle:. Juu kotikäynnit olis must, sopiskohan sille joka ilta tulla. Aamulla vois lähteä. Ja viikonloppukäynnit perjantai-illasta ma-aamuun sit tietty kans.
Totta ihmeessä sun on siellä käytävä, johan sua tässä jo suuresti heikotutti ja voimat ovat hälyyttävässä määrin huvenneet...ilman muuta on kaikki lisätutkimukset ja tunnustelut ja painelut tehtävä! Ja ehdottomasti omalääkäriksi mainitset sitten jatkossa, jotta hoitosuhde syvenee...:whistle:
 
Mutta kohta kuitenkin?
Kaiken järjen mukaan mua pitäs nukuttaa kun nukuin yöllä huonosti kun oli kuumetta mutta ei vaan nukuta.
Niin no varmaan jossakin vaiheessa jokainen nukahtaa vai mitä meinasit?
Mulla on hyvin selkeät toimintaohjet itselleni esim:
Jos nukuttaa? No nuku prkl!
Jos on nälkä? SYÖ hyvä ihiminen!
Jano? JUO!
Jos vituttaa? Jaa no en ole keksiny tähän vielä mitn :D
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä