Minäkään en ole nukkunut laisinkaan, mutta onneksi ei ole töitä.Huomenta... en sit nukkunut sekuntiakaan |O. Saas nähdä mitä tästäkin työpäivästä tulee.
Eihän täällä oo ees nukuttukaan x_xHuomenta!
Onko täällä jo porukka hereillä?
: /:hug:Eihän täällä oo ees nukuttukaan x_x
KulliaMitähän hittoa sitä söis ton lääkkeen alle kun ei saa olla maitotuotteita....
Puuroa Se on mun joka-aamuinen aamupalaMitähän hittoa sitä söis ton lääkkeen alle kun ei saa olla maitotuotteita...enkä jaksa kokata nyt mitään. leipä pistää vatsan kipeeks,pitkästä aikaa ostin vaaleeta leipää ja ei vatsa tykännyt. Kuitenkin pitäs jotain syödä lääkkeen alle,eilen en syönyt ja vatsa tuli todella kipeäksi.
Ei ole saatavillaKullia
>Nokun ei mulla ole ole...syön puuroa vain töissä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30301034:Puuroa Se on mun joka-aamuinen aamupala
Nii juu moi vaan :wave: Mä lähen nyt nuuskuttaa pikkusta poikaa :heart: ja palaan sieltä vauvakuumeen kera kotio. Onneks niitä ei pysty yksinää tekemään, niin ei oo nii vaarallista
Tee kiisseliä tai mehukeittoaMitähän hittoa sitä söis ton lääkkeen alle kun ei saa olla maitotuotteita...enkä jaksa kokata nyt mitään. leipä pistää vatsan kipeeks,pitkästä aikaa ostin vaaleeta leipää ja ei vatsa tykännyt. Kuitenkin pitäs jotain syödä lääkkeen alle,eilen en syönyt ja vatsa tuli todella kipeäksi.
Ai sulla on nyt antibioottikuuri?Mitähän hittoa sitä söis ton lääkkeen alle kun ei saa olla maitotuotteita...enkä jaksa kokata nyt mitään. leipä pistää vatsan kipeeks,pitkästä aikaa ostin vaaleeta leipää ja ei vatsa tykännyt. Kuitenkin pitäs jotain syödä lääkkeen alle,eilen en syönyt ja vatsa tuli todella kipeäksi.
munakas! Joo! Kiitti Ei yhtään tullut mieleen.Ai sulla on nyt antibioottikuuri?
Munakas, smoothie..?
Niin on.On muuten äärimmäisen tylsää tää yksin sairastaminen,kukaan ei hoivaa. Tai soita ja kysy et millanen olo.
Auttaisikohan taikasana että tulis eloa tännekin
715517