Voin mä olla myös zombilemmikkimut luciferin tottumuksen mukaan ei oo muutaku ruoska halei ei tuu ku ne katotaan vann syntiseks vai oliks toi puhe siit et sä oot meijän zombi lemikki ni sit sek umoo kaiken mitä hölötän
musa ketjus höh siitä on jo kolme kuukautta dee dee danziggi diggari ::Voin mä olla myös zombilemmikki
ei oo ei: /vaikkei tässä häitä ihan lähiaikoina ole luvassa niin tästä on muodostunut lempibiisi.
Popeda - Hääkellot soi - YouTube
Hahahahaha, aaaawwwwww, kai?musa ketjus höh siitä on jo kolme kuukautta dee dee danziggi diggari ::
sä tuut aina oleen lidle sistah jota ruoskitaan ja jolle annetaan otsalle suukkoi
oli vaddu kun mä muistan liikaa aina kun sydän pelis tai no ne mä muistan aina täytyypä tehä biisi olipa kerran deedee kaksplussalal joka rakastaa elämää ja ei oo ihan seniiliuHahahahaha, aaaawwwwww, kai?
onko siitä noin kauan, nyt joku kyl tuo varastetut vuodet takaisin |OMihin 20 vuotta on hävinnyt?? Estonian onnettomuudesta tulee sunnuntaina 20 vuotta. 20!
Ihan käsittämätöntä.
Hyvää yötäfor me ;D madame thoussaudin patsaskin o nopeempi dee ahhah noh mie puhkun spirittii sulle ja hyvöö yötä..
Ammatti se on tuokin. Hieno biisi.
jaaha, seuranpetturi! ensin kärrytään kun ei oo ketään täälä ja sitten ite häivytään nukuksiin!Nyt se masa jo kolkuttelee ,tulikin sopivasti. Joten unia kulleroille ja palleroille:kiss:
mut mä oon kipee,sä et ole. Mut en viitti tökkii sua nyt kuitenkaan.jaaha, seuranpetturi! ensin kärrytään kun ei oo ketään täälä ja sitten ite häivytään nukuksiin!
(tosin lähden itsekkin nukkumaan, hyvää yötä kaikille =) )