The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Juu luin kyllä netistäkin ettei antibiootit jouduta keuhkoputkentulehduksen paranemista, niin mitäs sellasta sit turhaan söiskään. Yskäänkään ei kuulemma kannata ostaa mitään yskänlääkkeitä kun ei niistä oo mitään apua. Lääkäri käski mun käyttää nekin rahat siihen, et ostan itelleni jotain kivaa :D. En oo kyllä vielä ostanut.
Vaikka on lääkärin määräys niin et ole totellut! Hyi sua :stick:
 
mitäs sanoisit tästä et näin täsmlleen samanlaisen historialta ja puheena siis sellasen ihmisen et ei tarvi ku mielyttää itseään mielyttäis toista :) noh varattu enkä mä sellaseen puutu. Ku tiiäkkö mitä mulle riittäää tieto et toinen täsmälleen samanlainen on olemassa... Mun tie on sydämmen tie lyhykäinen on elämä jos rakastaaa pelossa se on pitkä ja tarvii aina jotain koukku korviketta. diggaan chili ruuista.
...everybody loves somebody sometimes...

Jokaiselle on todellakin se toinen palanen olemassa. Aika ja paikka vain tekevät joskus omia säätöjään mutta yhtä kaikki - jokainen saa rakastaa ja tuntea tulevansa rakastetuksi. Ja helppoahan sen pitäisi ollakin mutta aina nuo sydämen asiat eivät vain mene niin, vaan se kipukin tulee turhan tutuksi.

Ja chili on in. Jokos olet maistanut sitä chilisuklaata :)?
 
9MM
...everybody loves somebody sometimes...

Jokaiselle on todellakin se toinen palanen olemassa. Aika ja paikka vain tekevät joskus omia säätöjään mutta yhtä kaikki - jokainen saa rakastaa ja tuntea tulevansa rakastetuksi. Ja helppoahan sen pitäisi ollakin mutta aina nuo sydämen asiat eivät vain mene niin, vaan se kipukin tulee turhan tutuksi.

Ja chili on in. Jokos olet maistanut sitä chilisuklaata :)?
noh mä oon rakkaudessa täys :) nään muuten valheen siinä toisessa mitä en oo ikinä nähny. Mut mä kiitän et mä sain rauhan. siis keho ja ruumiin kieli viestittää toista mitä puhe mut im insallah mut tiiäkkö mitä se nainen on mun vika luopuminen ja sit mä teen valan hengessä mä rakastan aina sitä kun se on mun klooni jos kässäät=
mut mun on aika luopuu vaik se on eka jota mun sydön rakataa vahemmassa. mut tää sopii käänteiseks täs on yks ja finaali hegen temppelis.

https://www.youtube.com/watch?v=72uwmHsFSAg

if wi meet pure blind wi found love and then wi live forever. peace and love
 
...aijaijai...onko tämä tulkittavissa sitten niin, että lääkärisi aiheutti sulle käynnilläsi tuon äkäisen keuhkoputkentulehduksen olemalla turhan hottispoppinen :p :rolleyes: :O

Juu, tuo jos mikä on todellakin kotikäynnin paikka!
:ashamed: mua kyllä niin ketutti, kun olin ite just niin yököttävän sairaan näköisenä... ja siinä kun odottelin aulassa vuoroani ja näin minkänäköinen lääkärisetä sieltä mun nimeä huusi.. teki mieli vaan kääntyä kannoillani ja huikata et taisinkin jo parantua, kiitos hei vaan, löydän itse takaisin kotiin :D. Koska tiesin, että joudun heittään paidat pois, kun se kuuntelee mun keuhkot ja hipelöi mun kipeetä kylkeä :ashamed:
 
:ashamed: mua kyllä niin ketutti, kun olin ite just niin yököttävän sairaan näköisenä... ja siinä kun odottelin aulassa vuoroani ja näin minkänäköinen lääkärisetä sieltä mun nimeä huusi.. teki mieli vaan kääntyä kannoillani ja huikata et taisinkin jo parantua, kiitos hei vaan, löydän itse takaisin kotiin :D. Koska tiesin, että joudun heittään paidat pois, kun se kuuntelee mun keuhkot ja hipelöi mun kipeetä kylkeä :ashamed:
Tiedän tunteen. Synnytyksen jälkeen jumalaisen komea lääkäri jälkitarkastuksessa ei ollut mieltä ylentävä kokemus :snotty:.
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä