The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eipä keuhkoputkentulehdukseen kuulemma antibiootit oikein pure, niin oon vaan popsinut lähinnä vahvaa buranaa ja finrexiniä :D. Mä olen jo lähes viikon löhönnyt kotona tekemättä mitään. Tänään oli sit eka lyhyt työpäivä, aluks tuntu tukalalta varmaan lähinnä siksi kun viikkoon ei oo liikkunut yhtään niin kaikki otti voimille. No, huominen vielä töitä ja sit saan levätä taas kaksi päivää :D.

Eiköhän tämä tästä, eipä tässä enää kuin yskää jäljellä, eikä kylkikään oo yhtään niin paljon kipeä enää (kun senkin olin onnistunut venäyttään yskiessä).
No huh huh, kuulostaapas melkoiselta rykäisyltä :O. Ja antibiootit on sitten varmaan aivan turhia nappeja, kun niitä ei näemmä enää anneta niin mihinkään vaivaan :confused:

Hissuksiin aloittelet sitten sitä otetta ottamaan normieloon. Lepäät kunnolla siellä.
 
9MM
...isoja juttuja siis :hug: - mutta joskus vain on tehtävä isoja ratkaisuja ja tekoja. Ja ennen kaikkea muistaa se, että ei elä elämäänsä elämättä sitä itse.

Kun saa oman elämänsä kohtuu tasapainoon ja on sinut itsensä ja elämänsä kanssa, niin silloin on valmistunut myös vastaanottamaan kaikkea hyvää ja luxusta siihen :heart:
tiiäkkö mitä ekaa kertaa mun sydän on rauhassa eikä tunne pelkoa..

mut eka nainen jonka kaa me puhuttiin tää homma selväks kunnol ja heh tutustmine päihteissä ei oo paras juttu ei aina voi vetää sinne minne nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa tai pitää olla helvetinmoinen tuuri.. meitsil alkaa jossain uudes kaupungis uus elämä ja nyt oon valmis siihen itekkin tähän towniin tulin sekasena ja noh räväkkänä ahhah.... Mut tärkein on mitä sä haluut elämältä jäi kysymättä. Mut aina lapseni äiti on rakas mut pitää pystyy luopuu siitä mikä ei oo sua varten... mut näitten jälkeen ekaa kertaa mun sydän ei pelkää eikä tunne ahdistusta. noh okei kun olin kummilapsen alttarilla tai siinä kun vettä pirskottaa noh jänskätti puhua yleisön edes omaa tulkinttaa :) im happy if u a
 
tiiäkkö mitä ekaa kertaa mun sydän on rauhassa eikä tunne pelkoa..

mut eka nainen jonka kaa me puhuttiin tää homma selväks kunnol ja heh tutustmine päihteissä ei oo paras juttu ei aina voi vetää sinne minne nenä näyttää ja tuuli tuuli kuljettaa tai pitää olla helvetinmoinen tuuri.. meitsil alkaa jossain uudes kaupungis uus elämä ja nyt oon valmis siihen itekkin tähän towniin tulin sekasena ja noh räväkkänä ahhah.... Mut tärkein on mitä sä haluut elämältä jäi kysymättä. Mut aina lapseni äiti on rakas mut pitää pystyy luopuu siitä mikä ei oo sua varten... mut näitten jälkeen ekaa kertaa mun sydän ei pelkää eikä tunne ahdistusta. noh okei kun olin kummilapsen alttarilla tai siinä kun vettä pirskottaa noh jänskätti puhua yleisön edes omaa tulkinttaa :) im happy if u a
Suureen sydämeen mahtuu paljon suuria tunteita ja suurta rakkautta :heart:
 
Findrexinin kanssa ei burana ole paras lääke. Molemmat on tulehduskipulääkkeitä ja yhdessä niiden haittavaikutukset voivat voimistua (lähinnä vatsaärsytys). Findrexinin kanssa parasetamolia tai buranaa ja sen kanssa panadol hot.
 
9MM
Suureen sydämeen mahtuu paljon suuria tunteita ja suurta rakkautta :heart:
mitäs sanoisit tästä et näin täsmlleen samanlaisen historialta ja puheena siis sellasen ihmisen et ei tarvi ku mielyttää itseään mielyttäis toista :) noh varattu enkä mä sellaseen puutu. Ku tiiäkkö mitä mulle riittäää tieto et toinen täsmälleen samanlainen on olemassa... Mun tie on sydämmen tie lyhykäinen on elämä jos rakastaaa pelossa se on pitkä ja tarvii aina jotain koukku korviketta. diggaan chili ruuista.
 
No huh huh, kuulostaapas melkoiselta rykäisyltä :O. Ja antibiootit on sitten varmaan aivan turhia nappeja, kun niitä ei näemmä enää anneta niin mihinkään vaivaan :confused:

Hissuksiin aloittelet sitten sitä otetta ottamaan normieloon. Lepäät kunnolla siellä.
Juu luin kyllä netistäkin ettei antibiootit jouduta keuhkoputkentulehduksen paranemista, niin mitäs sellasta sit turhaan söiskään. Yskäänkään ei kuulemma kannata ostaa mitään yskänlääkkeitä kun ei niistä oo mitään apua. Lääkäri käski mun käyttää nekin rahat siihen, et ostan itelleni jotain kivaa :D. En oo kyllä vielä ostanut.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä