Mielenkiintoinen matka luvassaTää aamu alkaa lupaavasti. Bussi haisee palaneelle ja kuski käy joka pysäkillä potkimassa takarengasta. Luultavasti ollaan kohta jossain tienposkessa miettimässä millä matka jatkuu. Rock'n'roll.
Pääsitkö perille vai hajosko bussi?Tää aamu alkaa lupaavasti. Bussi haisee palaneelle ja kuski käy joka pysäkillä potkimassa takarengasta. Luultavasti ollaan kohta jossain tienposkessa miettimässä millä matka jatkuu. Rock'n'roll.
Mut se on vaan kaksi viikkoa. Mieti nyt sitten minkä ihanuuden jätät taaksesi ni ei kaduta edes myöhemmin.. Kyl se siitä :hug:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30268471:Huomenta. Todella hienot reilut kaks viikkoa tulee, ku yks miespuolinen täällä asuva herra on ku perseesee ammuttu karhu koko ajan. äyskii ja tiuskii mulle. Ei tää mullekkaa helppoa ole, mutta mä ees yritän käyttäytyä. Eilen just puhuttii tosta asiasta ja sitte puol tuntia tais mennä ja sama peli jatku. En tie missä nukku, sänkyyn ei ainakaa ollu tullu ja aamulla ei sanonu edes he, ku lähti töihin.
En oo koskaan ollu näi iloinen iltavuoroviikosta. Nyt tuli todella hyvään saumaan. Mahdollisesti mulla on ens viikkoki iltaa. Ei tosiaan tällä tyylillä jää ikävä. Toisaalta, kuinka paljon tää tällanen äksyily vaikuttaa tuleviin väleihin, niin sitä en osaa vielä sanoa, toivottavasti ei kauheen pahasti, ihan lasten vuoksi. Kiitti haleista ja hyvät unet :hug:Mut se on vaan kaksi viikkoa. Mieti nyt sitten minkä ihanuuden jätät taaksesi ni ei kaduta edes myöhemmin.. Kyl se siitä :hug:
En ole ihan kaikkia keskusteluja seurannut, mutta miksi pitää vielä kaksi viikkoa kärvistellä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30268507:En oo koskaan ollu näi iloinen iltavuoroviikosta. Nyt tuli todella hyvään saumaan. Mahdollisesti mulla on ens viikkoki iltaa. Ei tosiaan tällä tyylillä jää ikävä. Toisaalta, kuinka paljon tää tällanen äksyily vaikuttaa tuleviin väleihin, niin sitä en osaa vielä sanoa, toivottavasti ei kauheen pahasti, ihan lasten vuoksi. Kiitti haleista ja hyvät unet :hug:
Sit pääsee muuttamaan.En ole ihan kaikkia keskusteluja seurannut, mutta miksi pitää vielä kaksi viikkoa kärvistellä?
en oo kuullu mutta jos väität että semmosta tapahtuu niin en uskalla alkaa tinkaamaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30268673:Ootkos koskaan kuullu sellasesta, että yhessä päätetään että ois hyvä erota?
Sisäkön asu päälle ja huiskuttamaan.On aika kivaa olla pölyhuisku. Musta ne on niin söpöjä :heart:
Meekkö täl pual jokkee vai toispual jokkee?Tere :wave:
Oon junassa menossa turkkuseen päin. Joutuu yksiä asioita käydä hoitamassa.
En mee ihan sinne asti. Meen kupittaalla käymään.Meekkö täl pual jokkee vai toispual jokkee?
Ok eli täl pual jokkee.En mee ihan sinne asti. Meen kupittaalla käymään.