The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...oooooo...kesänlapsi mä oooooon *lanteet ketkuu, lanteet heiluu*....oooo...villi luonteeni oooonnn....*ketkuu ja vemputtaa*

Hällöyh :wave:

Aarinko paistaa lekottaa niin hävyttömän hienosti, sinistä taivasta ja syksyn väriloistoa - ei tässä voi olla myrtsillään vaikka hintsusti mieli tekiskin :)

Hopeatoffeelle jaksamis:hug: - yritetään yhdessä saada päivä iltaan, vaikka se uni onkin yliarvostettua. Meitsi heiluu täällä tehden sekundaa yhden käden sormien unimäärällä, mitä sitä enempää aikaa tuhlaamaan :D

atm - :hug:. Onpas kyllä kökköä mikäli teillä tilanne kiristyy loppua kohden niin sanotusti. Harmi kyllä, mutta toisaalta sen ymmärtääkin - ei ne suhteiden päättämiset ikinä mitään helppoja juttuja ole, vaikka kuinka olis yhdessä asiasta päätetty. Tunteet ne pintaan vain tulevat ja purkautuvat miten purkautuvat, toivottavasti jaksat olla siellä itse hillitympi osapuoli vielä tovin...

Mutta - meitsi on kuulemma sitten rätti :snotty: :D. Tunnistan kyllä itseni, mutta minkäs teet - oma vika, syö sika :D.
"Olet rätti.
Rätti on yksi kodin aliarvostetuimmista siivousvälineistä, vaikka sitä tarvitaan jälkien siivoamiseen liki päivittäin. Samalla tavalla sinä kannat jatkuvasti kortesi kekoon muiden hyvinvoinnin puolesta, mutta et saa osaksesi paljonkaan arvostusta.

Olet niin tärkeä osa perheesi ja työympäristösi päivittäisessä elämässä, että olet muuttunut jo liki itsestäänselvyydeksi. Tärkeytesi huomattaisiin vasta, jos et tarjoaisikaan apuasi."
 
ikiuni
...oooooo...kesänlapsi mä oooooon *lanteet ketkuu, lanteet heiluu*....oooo...villi luonteeni oooonnn....*ketkuu ja vemputtaa*

Hällöyh :wave:

Aarinko paistaa lekottaa niin hävyttömän hienosti, sinistä taivasta ja syksyn väriloistoa - ei tässä voi olla myrtsillään vaikka hintsusti mieli tekiskin :)

Hopeatoffeelle jaksamis:hug: - yritetään yhdessä saada päivä iltaan, vaikka se uni onkin yliarvostettua. Meitsi heiluu täällä tehden sekundaa yhden käden sormien unimäärällä, mitä sitä enempää aikaa tuhlaamaan :D

atm - :hug:. Onpas kyllä kökköä mikäli teillä tilanne kiristyy loppua kohden niin sanotusti. Harmi kyllä, mutta toisaalta sen ymmärtääkin - ei ne suhteiden päättämiset ikinä mitään helppoja juttuja ole, vaikka kuinka olis yhdessä asiasta päätetty. Tunteet ne pintaan vain tulevat ja purkautuvat miten purkautuvat, toivottavasti jaksat olla siellä itse hillitympi osapuoli vielä tovin...

Mutta - meitsi on kuulemma sitten rätti :snotty: :D. Tunnistan kyllä itseni, mutta minkäs teet - oma vika, syö sika :D.
"Olet rätti.
Rätti on yksi kodin aliarvostetuimmista siivousvälineistä, vaikka sitä tarvitaan jälkien siivoamiseen liki päivittäin. Samalla tavalla sinä kannat jatkuvasti kortesi kekoon muiden hyvinvoinnin puolesta, mutta et saa osaksesi paljonkaan arvostusta.

Olet niin tärkeä osa perheesi ja työympäristösi päivittäisessä elämässä, että olet muuttunut jo liki itsestäänselvyydeksi. Tärkeytesi huomattaisiin vasta, jos et tarjoaisikaan apuasi."
Siivouspyyhe on niitä tärkeimpiä välineitä. :D
 
Siivouspyyhe on niitä tärkeimpiä välineitä. :D
Pyyhe kuin pyyhe :rolleyes:...aina tulee pyyhkeitä :D

Olenkin ollut ahkerana tänä aamupäivästä ja muiden vempaimien ja välineiden ohella myös rättiä heilutellut, nyt tovin luurailen hommiani tässä piilossa :D - kohta jatkuu Irmalla valssaaminen - mä menin pöljänä raivoomaan esikoisen huonetta :O

Kun kissa on pois, niin hiiret...:D. Sanomistahan siitä toki tulee mutta eiköpähän lopulta kiittele uutta toimivampaa järjestelyä...mikä toisaalta voi piankin muuttua taas aivan uudeksi pojan toimesta :D. Hiivatin äiti :D!
 
Minkähän mielenvikaisuuden tai firman piikkin tuo menis, jos menisin ja ostaisin tuosta kyäkaupasta helekatin suureen ääneen huutavan hiusvärin :rolleyes: :D

On meinaan viime aikoina nuo kaupassa- asioimiset käyneet melkosiksi, kun...no, näemmä sitä on kaiken maailman mielitekoja :p

Äkkisiltään ihan huulena heitin esikoiselle että mitäs jos seuraavan kerran näkisitkin kotonas Pirkko Liimanaaman :D...poika oli vähän että mitä hulluja :O...ennen kuin hokasas juonen. Siihen sano sitten,että oma on piäs, tee mitä lystäät.....mutta elä ihmettele, jos en aina hingu mukaasi kylille....:D

Oishan se aikamoinen repäisy kyllä, äkkisiltään :rolleyes:...mutta värisävy ois niin herkku. Turkoosi :heart:
 
EI mutta - se on kahvia saatava turbaaniin ja sitten läks :wave:

Hokasin nimittäin, että olenkin sujuvasti ollunna päiväpöllönä ja....no, se pukkaa kiirusta ja säätöä. Voi halavattu mun pään kanssa, sitä ei todellakaan pelasta ennää mikään värikään, vaihtoon joutas koko roska.

Mutta - see ya later, alligator :D
 
IhQ
:hug: Isot halitukset kaikille kellä tarvetta! ATM ja Inanna ainakin :hug:

FC, mie olin rätti kans :)

Huomenna ja ke kouluun. Ke heti koulun jälkeen ajotunnille, sen uuden open kans..jänskättää sekin.

Töistä lähtee tän viikon lopussa taas porukkaa, yks joka on auttanu miun hommia ihan tosi paljon ja on lähimpänä työskentelevä tuol, ja sit myös miun "kyyti" eli pyörällä sit seuraavalla viikolla poleksimaan työmatkoja..huoh, ahistus.
Sehän se on noissa paikoissa missä paljon tuilla töissä olevia. Sopparit loppuu.
 
Voi per*ele!
Tein eräälle sivustolle deitti profiilin,sellaisen tavallaan feikin. Sellaisen seksi ilmoituksen paitsi etten etsi seksikumppaneita ja se kyllä on selvii profiilissa niin ei tule vonkauksia.Silti juttukavereita riittää. Tein sen sinne ei niin tosissani ja nyt olen kirjoitellut hetken erään miehen kanssa ja haluisin tavata sen.En siis seksin merkeissä vaan muuten koska se on mukavan oloinen ja komiakin on:) Mutta enhän minä sitä nyt voi sille sanoa että kiinnostaa tavata koska en tee seksitreffejä kenenkään kanssa.En tiedä miksi hän minulle kirjoitti kun tietää etten seksiseuraa hae, mutta silti kysyi missäpäin asun ja kun kerroin niin selvisi että ei kovin kaukana hänestä ja heitti että voisi joskus ajella tännepäin. Oma vikanihan tietysti jos hän olisikin vain seksin perään kun olen sellaisen ilmoituksen tehnyt vaikkakin siinä on etten hae seksiseuraa.
Ei tämän näin pitänyt mennä:D
 
Pölyhuisku täällä, moi. :)

Olis muuten kahvia ja täytekakkua tarjolla. :)
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Voiko olla paskempi tuuri mullakin... Tänään olis pitäny tavata sitä perjantaiyön miestä, mutta mullahan pukkas naisten päivät päälle!! :snotty:

Nyt täytyy lykätä tuotakin ainakin perjantaille, mää en kestä :xmas:

Niin jatenttiinkin pitäis lukee, mut ku ei millään jaksais innostaa.. torstaina pitäis kuitenkin osata kaikki.. tätä menoa tulee siitä hylsy..
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30269592:
:wave:

Voiko olla paskempi tuuri mullakin... Tänään olis pitäny tavata sitä perjantaiyön miestä, mutta mullahan pukkas naisten päivät päälle!! :snotty:

Nyt täytyy lykätä tuotakin ainakin perjantaille, mää en kestä :xmas:

Niin jatenttiinkin pitäis lukee, mut ku ei millään jaksais innostaa.. torstaina pitäis kuitenkin osata kaikki.. tätä menoa tulee siitä hylsy..
Tentti vasta torstaina, miks siihen nyt jo pitäis lukee? Ke-iltana kirja käteen niin hyvin pärjää :saint:
 
"fruit"
mää ruukasin aikonaan lukea tentteihin monena päivänä mutta pitää samaan hengenvetoon tunnustaa että siihä rytäkässä mentiin mun vaatimattoman suorituskyvyn äärirajoilla
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30269791:
Samiksii :D

Tehtävätkin mie tein aina leikkaa, liimaa ja lisää vähän omaa höpinää metodilla. Hyvät arvosanat aina sai.
Juu samaan tyyliin tehtävät, jos niitä edes jakso tehdä :D. Lukiossa piti tehdä joku historian esitelmä, siis parikymmentä sivua ainakin, ja siihen annettiin aikaa joku 2kk. Mä väänsin sen yhdessä illassa (päivää ennen deadlinea), ja mun kaverini oli ikuisesti katkera kun sain saman arvosanan (8+) kuin se sai, vaikka se oli valmistellut sitä koko sen 2kk :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä