niin just,persaukinen se minäkin olenPersaukinen kumminkin
niin just,persaukinen se minäkin olenPersaukinen kumminkin
no voi perse, ostinko sormukset turhaanniin just,persaukinen se minäkin olen
eiks hyvä perse korvaa sitä?no voi perse, ostinko sormukset turhaan
no korvaahan se aika paljon mutta kyllä mää oon haaveillu että sulla on muutama sata hehtaaria sakeaa kuusikkoa ja loma-asunto aurinkorannikolla ja ja jaeiks hyvä perse korvaa sitä?
: /no korvaahan se aika paljon mutta kyllä mää oon haaveillu että sulla on muutama sata hehtaaria sakeaa kuusikkoa ja loma-asunto aurinkorannikolla ja ja ja
saattaa vain olla noinkin mutta hyvimpä noi esim. moottoripyörissä kestää vaikka 1000cc koneesta puristellaan 160=>
autoissa siihen tasaseen satasen nopeuteen tarvitaan noin 20hv tehoa jokseenkin riippumatta siitä paljonko koneessa olis reserviä
nyt narraat, ei autot enää koneestaan lopuKyllä näitä on nähty...
hoxin että vanha nikki toimii vieläIltaa immeisille.
Heeheee ruutis is bäk... Paljon parempi nimi
äitis kiersi bänniä kun sinua tekieikös tuo ole vähän bannin kiertämistä?
ei mun mielestäeikös tuo ole vähän bannin kiertämistä?
ite kiersit äitiäs kun teki banniaäitis kiersi bänniä kun sinua teki
Keksitkö ihan itse?bännis kierti itteäs kun äitis
äitis oli isäs bännis kun isäs äitis isääsi äitiiisibännis kierti itteäs kun äitis
Meitä on monta pölyhuiskua täällä. Ei ainakaan pölyt kerry ketjuun.Ai täällä puhutaan vaan autoista. Hmph.
Mäkin oon pölyhuisku.
On aika kivaa olla pölyhuisku. Musta ne on niin söpöjä :heart:Meitä on monta pölyhuiskua täällä. Ei ainakaan pölyt kerry ketjuun.
Mulla on niitä jo tarpeeksiminen tuommosista naimakavereista juuri tiiää mutta tuntuis että onhan se helekatin paljo kätsympi ko eukko jollei halua lapsosia
Huomenta :wave:Huomenta! Huonosti nukuttu yö...maanantai...ärrimurri.