onhan toi volkkari risteyslähdössä kyllä aika peto,lähtee kyllä tosi hyvin ja kiihtyy nopeesti. sellanen tarvitsee just olla.
ei se kone vingu moottorijarrussa jos on oikea vaihde silmässä mutta tottakai niitä jarruja joskus pitää käyttää...Joojoo, kuluu, mutta henkilöautoissa se kulumisero käytti sitten moottori- ja perusjarrutusta on niin hävettävän pieni, että turha sitä konetta on vinguttaa. Kuorma-autoissa ja sitä isommissa niissä on sitten jo eroa kun jarrut kuumiaa niin helvetisti. Ja ajon tasaisuus on ihan erilaista - vaikka olisit kuinka hyvä moottorijarruttaja satasesta risteykseen hidastaessa on paljon tasaisempaa ajoa painaa jarruja, kun kepittää laatikkoa.
Toinen juttu, että jarruja pitää käyttää, muuten ne lakkaa toimimasta. Isäpappa on kanssa vannoutunut moottorijarruttaja ja huonoksi on jarrut menneet uusissa autoissa, kun jalka ei koskaan käy polkimella.
koloffi 2004Mikä malli / vuosimalli?
samankokoseen voortiin on kyllä osattu laittaa napakat iskaritPassatti onkin semmonen laiva.
koloffi 2004
ei se kone vingu moottorijarrussa jos on oikea vaihde silmässä mutta tottakai niitä jarruja joskus pitää käyttää...
toinen juttu lisäks: moottorijarrutuksessa ei kulu lainkaan tieseliä mutta vapaalla sitä menee 0,5 litraa/tunti
samankokoseen voortiin on kyllä osattu laittaa napakat iskarit
totta hiivatissa moottorissajarrussa pitää olla vaihde valittuna vauhdin suhteessa ja samasta asiasta oon joutunu pitämään kurssiia omille lapsille kun autokoulussa ei ole asiaa opetettu oikeinJos noita nykyautokoulun ohjeita noudattaa ja kasistakympistä kakkoselle, niin kyllä vinkuu.
Tuon viimeisen faktan tunnustan toki todeksi.
onko tiisseliautot hyviä? ja paljon tollaset maksaa?yinksu, laita nissan kaskai 1,6 litran turpotiisselillä
on kompaktin kokonen ja kiihtyy ku kemiläisen näläkä
voi olla , ite ostan nuo voortit uutena ja vedän niiltä enintään 200 tonniaToki, mutta pidemmälle se Volkkarin kone vie...
oiskohan 1.6 jos nyt edes tiedän mitä se kone meinaa,en ole mikään autotietäjä:ashamed: mä vaan ajan.Koloffi mullakin mutta -06. Mikä kone?
totta hiivatissa moottorissajarrussa pitää olla vaihde valittuna vauhdin suhteessa ja samasta asiasta oon joutunu pitämään kurssiia omille lapsille kun autokoulussa ei ole asiaa opetettu oikein
mutta sitä varten isät on
oiskohan 1.6 jos nyt edes tiedän mitä se kone meinaa,en ole mikään autotietäjä:ashamed: mä vaan ajan.
nykyset tieselit on aivan ristuksen hyviäonko tiisseliautot hyviä? ja paljon tollaset maksaa?
joo no ei mitään toivoa sitten. ei mulla ole budjettia mietitty sen paremmin mut alle 20 kyllä pitää olla reilustikin.nykyset tieselit on aivan ristuksen hyviä
1,6 kaskait on kalliita, 20 t alkaen
Juu, kuulostaa järkevältä.
nykyset tieselit on aivan ristuksen hyviä
1,6 kaskait on kalliita, 20 t alkaen
1600cc bensakolffi on kyllä sanalla sanottuna ristuksen laiska
tarvii edes perheellinen ollaTotta puhut, mutta perheelliset persaukiset kuten minä tyydytään tähän.
tarvii edes perheellinen olla
saattaa vain olla noinkin mutta hyvimpä noi esim. moottoripyörissä kestää vaikka 1000cc koneesta puristellaan 160=>Juu, hyviä ajaa joo. Kestävyys, kun pikkukoneisiin ängetään hirveät hevosvoimat - sitä ei ole.