The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joojoo, kuluu, mutta henkilöautoissa se kulumisero käytti sitten moottori- ja perusjarrutusta on niin hävettävän pieni, että turha sitä konetta on vinguttaa. Kuorma-autoissa ja sitä isommissa niissä on sitten jo eroa kun jarrut kuumiaa niin helvetisti. Ja ajon tasaisuus on ihan erilaista - vaikka olisit kuinka hyvä moottorijarruttaja satasesta risteykseen hidastaessa on paljon tasaisempaa ajoa painaa jarruja, kun kepittää laatikkoa.
Toinen juttu, että jarruja pitää käyttää, muuten ne lakkaa toimimasta. Isäpappa on kanssa vannoutunut moottorijarruttaja ja huonoksi on jarrut menneet uusissa autoissa, kun jalka ei koskaan käy polkimella.
ei se kone vingu moottorijarrussa jos on oikea vaihde silmässä mutta tottakai niitä jarruja joskus pitää käyttää...


toinen juttu lisäks: moottorijarrutuksessa ei kulu lainkaan tieseliä mutta vapaalla sitä menee 0,5 litraa/tunti
 
ei se kone vingu moottorijarrussa jos on oikea vaihde silmässä mutta tottakai niitä jarruja joskus pitää käyttää...





toinen juttu lisäks: moottorijarrutuksessa ei kulu lainkaan tieseliä mutta vapaalla sitä menee 0,5 litraa/tunti

Jos noita nykyautokoulun ohjeita noudattaa ja kasistakympistä kakkoselle, niin kyllä vinkuu.
Tuon viimeisen faktan tunnustan toki todeksi.
 
Jos noita nykyautokoulun ohjeita noudattaa ja kasistakympistä kakkoselle, niin kyllä vinkuu.
Tuon viimeisen faktan tunnustan toki todeksi.
totta hiivatissa moottorissajarrussa pitää olla vaihde valittuna vauhdin suhteessa ja samasta asiasta oon joutunu pitämään kurssiia omille lapsille kun autokoulussa ei ole asiaa opetettu oikein

mutta sitä varten isät on
 
totta hiivatissa moottorissajarrussa pitää olla vaihde valittuna vauhdin suhteessa ja samasta asiasta oon joutunu pitämään kurssiia omille lapsille kun autokoulussa ei ole asiaa opetettu oikein



mutta sitä varten isät on

Niinpä, voisivat opettaa myös nuo risteysryhmittäytymiset järkevästi.
Mutta sitä varten juu me isät ollaan, minä en vain opeta moottorijarrutusta vaan pedaalin käyttöä. ;)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä