The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tää aamu alkaa lupaavasti. Bussi haisee palaneelle ja kuski käy joka pysäkillä potkimassa takarengasta. Luultavasti ollaan kohta jossain tienposkessa miettimässä millä matka jatkuu. Rock'n'roll.
 
Huomenta nöpönenät! Työt on taputeltu hetkeks. Kuhan saan vatsaani täyteen niin köllähdän petiin. Ens yöksi ois mentävä takaisin..

Tosi luottamusta herättävää käydä välillä potkimassa renkaita!! :O
 
Huomenta. Todella hienot reilut kaks viikkoa tulee, ku yks miespuolinen täällä asuva herra on ku perseesee ammuttu karhu koko ajan. äyskii ja tiuskii mulle. Ei tää mullekkaa helppoa ole, mutta mä ees yritän käyttäytyä. Eilen just puhuttii tosta asiasta ja sitte puol tuntia tais mennä ja sama peli jatku. En tie missä nukku, sänkyyn ei ainakaa ollu tullu ja aamulla ei sanonu edes he, ku lähti töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30268471:
Huomenta. Todella hienot reilut kaks viikkoa tulee, ku yks miespuolinen täällä asuva herra on ku perseesee ammuttu karhu koko ajan. äyskii ja tiuskii mulle. Ei tää mullekkaa helppoa ole, mutta mä ees yritän käyttäytyä. Eilen just puhuttii tosta asiasta ja sitte puol tuntia tais mennä ja sama peli jatku. En tie missä nukku, sänkyyn ei ainakaa ollu tullu ja aamulla ei sanonu edes he, ku lähti töihin.
Mut se on vaan kaksi viikkoa. Mieti nyt sitten minkä ihanuuden jätät taaksesi ni ei kaduta edes myöhemmin.. Kyl se siitä :hug:
 
Mut se on vaan kaksi viikkoa. Mieti nyt sitten minkä ihanuuden jätät taaksesi ni ei kaduta edes myöhemmin.. Kyl se siitä :hug:
En oo koskaan ollu näi iloinen iltavuoroviikosta. Nyt tuli todella hyvään saumaan. Mahdollisesti mulla on ens viikkoki iltaa. Ei tosiaan tällä tyylillä jää ikävä. Toisaalta, kuinka paljon tää tällanen äksyily vaikuttaa tuleviin väleihin, niin sitä en osaa vielä sanoa, toivottavasti ei kauheen pahasti, ihan lasten vuoksi. Kiitti haleista ja hyvät unet :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30268507:
En oo koskaan ollu näi iloinen iltavuoroviikosta. Nyt tuli todella hyvään saumaan. Mahdollisesti mulla on ens viikkoki iltaa. Ei tosiaan tällä tyylillä jää ikävä. Toisaalta, kuinka paljon tää tällanen äksyily vaikuttaa tuleviin väleihin, niin sitä en osaa vielä sanoa, toivottavasti ei kauheen pahasti, ihan lasten vuoksi. Kiitti haleista ja hyvät unet :hug:
En ole ihan kaikkia keskusteluja seurannut, mutta miksi pitää vielä kaksi viikkoa kärvistellä?
 
[QUOTE="fruit";30268582]a2m, saaks kysyy että miks annat ukolle kenkää?[/QUOTE]

Ai mä annan kenkää? Missähän niin on lukenut? Mä en tässä viitti alkaa mein parisuhdeongelmista kirjotteleen, koska mä oon täällä ihan omalla pärställä esiintynyt ja tiedän kyllä, että tätä lukee monikin tuttu ja mun mielestä se ei taas kuulu niille. Jos sää oot se keneksi mä sua luulen, niin sulla pitäs olla yhteys muhun toistaki kautta, että jos tahot kuulla nii heitäppä viestiä voin sulle kyllä infota.
 
"fruit"
arvelin vaan että sää olisit ollu erossa aloitteentekijä kun yleisen elämänkokemuksen mukaan se useimmiten on nainen joka eroa haluaa

arvasin vissiinki väärin, sorry
 
[QUOTE="fruit";30268661]arvelin vaan että sää olisit ollu erossa aloitteentekijä kun yleisen elämänkokemuksen mukaan se useimmiten on nainen joka eroa haluaa

arvasin vissiinki väärin, sorry[/QUOTE]

Ootkos koskaan kuullu sellasesta, että yhessä päätetään että ois hyvä erota?
 
[QUOTE="fruit";30268680]en oo kuullu mutta jos väität että semmosta tapahtuu niin en uskalla alkaa tinkaamaan vastaan[/QUOTE]

No ihan miten vaan, suhteessa on kaks osapuolta ja riitoihin ja eroon tarvitaan kaksi. Jokin mättää jollei toimi. Jos seksiä on kaks kertaa vuodessa, niin kaikki ei oo sillon kauheen hyvin, sitte ku sitä jatkuu useamman vuoden niin....
 
Huomenta ja heippa murut :wave:

25 päivää muuttoon!
Ei pystyis jaksais millään odottaa...

Nimiäisetkin pitäis järkätä tässä välissä, apua!

Ja kunhan on muutto suoritettu ja kotiuduttu, vois pitää semmoset "No More HOME" Pippalot :D Mä oon niin tsihittelyn tarpeessa tän kaiken kakkendaalin jälkeen...
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä