miksi sää näät tähtiä?
TsadilainenAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30254452::O
Mitäs on tapahtunut?
Pisti siun pään sekasin?Tsadilainen
Tuitui :heart:.Tsadilainen
Melko tumma ruskee.Ai miten niin liikaa
Mun mielestä pitkä polkka kuulostaa hyvältä! Minkä värinen sun tukka on?
Se teki sen jo eilen, iski vähän jälkijunassaPisti siun pään sekasin?
ei saa pihdata tietoa että mitä se teki jotta noin sekasin menitSe teki sen jo eilen, iski vähän jälkijunassa
Hidas sytytys..Se teki sen jo eilen, iski vähän jälkijunassa
mitä mä oon nyt pihdannut?paraski puhuja toi tinksu
pahin pihtaaja ikinä
Kirahveilla menee pieni hetki että hissi nousee ylös astiHidas sytytys..
tietoamitä mä oon nyt pihdannut?
:hug:Niin, ja eno oli kuollut yön aikana. Enää ei sitten olekaan kuolleen äitini puolelta juurikaan ketään hengissä. Näin ne rivit harvenee. Vähän on outo olo, sellainen että jos kovinkin syvään vetäisi henkeä niin itku tulisi. Hengitetään sitten pinnallisesti.
Jopas nyt : / :hug:Voi elämä, entinen hoito muutti naapuriin. Siitä hoitelusta on jo vuosikymmen, mut ei oo ku puol vuotta ku se viimeksi kysäsi voinko mennä niille yöksi... Määääää en kestä. Sen penskatki on jatkuvasti meillä. Pitääkin lähettää ne ajoissa kotiin ettei tarvi isin tulla hakemaan :headwall:
Ja mä kun luulin et on vittumaisinta että mun gyne asuu naapurissa
kuka ymmärtää kuka ei,rivien välistä voi yrittää lukea.tietoa
sullahan on tämän tästä semmosia himmeitä jutskia joista ei muut ymmärrä pyhhää pölläystä
:hug:Voi elämä, entinen hoito muutti naapuriin. Siitä hoitelusta on jo vuosikymmen, mut ei oo ku puol vuotta ku se viimeksi kysäsi voinko mennä niille yöksi... Määääää en kestä. Sen penskatki on jatkuvasti meillä. Pitääkin lähettää ne ajoissa kotiin ettei tarvi isin tulla hakemaan :headwall:
Ja mä kun luulin et on vittumaisinta että mun gyne asuu naapurissa