Onnenarpa ja Janne Antin

• Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
"Tiedostan etten kulje enää turvassa tämän kertomiseni jälkeen koska sen verran isoista rahoista taitaa olla kyse ja hiukan mafia meininkiäkin. Joten jos minä katoan, jään auton tai bussin alle tms niin olen nyt ainakin sanonut mitä on painanut mieltäni aivan liian kauan."

Sellaiset draamat sitten Jannelta tältä yöltä. Kirjoitti pitkän avautumisen Onnenarpaan ja sen epäkohtiin liittyen. Joten nyt tiedämme jos Janne mystisesti katoaa tai jotain, niin mafia ollut asialla. Jep jep. Joku fani jo kyseli onhan Jannella vartiointisopimus kotiinsa. Saisi vähän edes turvaa. Hoh hoijaa. Että joku Onnenarvan gansteriko nyt sitten alkaa vaanimaan Jannea, just joo....

vierailija
"Tiedostan etten kulje enää turvassa tämän kertomiseni jälkeen koska sen verran isoista rahoista taitaa olla kyse ja hiukan mafia meininkiäkin. Joten jos minä katoan, jään auton tai bussin alle tms niin olen nyt ainakin sanonut mitä on painanut mieltäni aivan liian kauan."

Sellaiset draamat sitten Jannelta tältä yöltä. Kirjoitti pitkän avautumisen Onnenarpaan ja sen epäkohtiin liittyen. Joten nyt tiedämme jos Janne mystisesti katoaa tai jotain, niin mafia ollut asialla. Jep jep. Joku fani jo kyseli onhan Jannella vartiointisopimus kotiinsa. Saisi vähän edes turvaa. Hoh hoijaa. Että joku Onnenarvan gansteriko nyt sitten alkaa vaanimaan Jannea, just joo....
Etkös jo ole vetämässä high fives? Vai mitä täällä valitat ja uhriudut?

vierailija
Historian viimeinen liveshow taitaa tulla nyt torstaina klo 13..... 🤔 Jannella on joku "jymyuutinen" kerrottavana torstaina.

"Minulla on kerrotavaa tulevana torstaina... silloin tulee sellainen paljastus että oksat pois kun sain tänään aikamoisen "herätyksen" ja huomasin että nyt Jannen on korkea aika ajatella vain mitä Janne haluaa eikä mitä muut odottavat minulta."

"Juu, itse asiassa kaiken tämän "hulabaloon" kautta tuli tänään oikein selkeä kuva tulevaisuudesta. Kerron sen torstain LIVESSÄ."

No ainakin sen Janne on jo facessa paljastanut, että maaliskuussa alkaa opiskella perhehoitajaksi 😱

vierailija

Viimeinen kommentti tuli klo 17:00. Kukaan ei välitä sun draaman jauhamisesta. Olet luuseri kun vielä kirjottelet täällä Jannen elämästä. Mene etsimään oma elämäsi äläkä elä Jannen elämää. Etkö vieläkään ymmärrä miten naurettava olet.

vierailija
Historian viimeinen liveshow taitaa tulla nyt torstaina klo 13..... Jannella on joku "jymyuutinen" kerrottavana torstaina.

"Minulla on kerrotavaa tulevana torstaina... silloin tulee sellainen paljastus että oksat pois kun sain tänään aikamoisen "herätyksen" ja huomasin että nyt Jannen on korkea aika ajatella vain mitä Janne haluaa eikä mitä muut odottavat minulta."

"Juu, itse asiassa kaiken tämän "hulabaloon" kautta tuli tänään oikein selkeä kuva tulevaisuudesta. Kerron sen torstain LIVESSÄ."

No ainakin sen Janne on jo facessa paljastanut, että maaliskuussa alkaa opiskella perhehoitajaksi
Laita tänne koko tarina äläkä vaan ota otteita siitä mistä haluat. Vai eikö ole pokkaa?

vierailija
Sulla Janne-fani ei mene nyt selkeästikään hyvin. Tuollainen raivopäinen haukkuminen, kiroaminen ja raivoaminen ei ole tervettä. Huh huh.... Kannattaisi nyt ehkä jo rauhoittua, vetää vähän henkeä. Täytyy sanoa että näin ala-arvoiseen käytökseen en ole tällä palstalla vielä koskaan törmännyt...

vierailija
Sulla Janne-fani ei mene nyt selkeästikään hyvin. Tuollainen raivopäinen haukkuminen, kiroaminen ja raivoaminen ei ole tervettä. Huh huh.... Kannattaisi nyt ehkä jo rauhoittua, vetää vähän henkeä. Täytyy sanoa että näin ala-arvoiseen käytökseen en ole tällä palstalla vielä koskaan törmännyt...
Mene Ylilaudalle jankuttamaan. Täällä on vapaa sana

vierailija
Mene muualle sitten. Mitä täällä teet valittamassa? Jos ei miellytä, mene muualle

vierailija
Yep. Ovat niin kapeakatseista sakkia etten ymmärrä miten ne pysyy maapallolla. Maailma kuitenkin menee eteenpäin koko aika. Mutta nämä suomalaiset ei.
Katsotaan mitä kommentit ovat aamulla ”Janne faneista.” Ne on aina parhaita kun nämä kauhistelee kommentteja 😂 kun ne herää tälle sivulle. Juon kahvia ja luen niitä. Minun aamun viihdettä.

vierailija
Janne-fanit käyttää täällä kyllä todella asiallista ja kypsää tekstiä! Kun vilkaisee edellisen sivun viestejä. Tai no se yksi ja sama raivohulluhan tuo aamuyöllä oli, jolla oli lievästi sanottuna psykoosit päällä. Kyllä olisi nyt ilmianto-nappulalle töitä, vai mitä Janne-fanit?????

vierailija
samaa mieltä. Kas kummaa kun ei saa mielipiteitä sanoa. Muistan lukeneeni täällä että mielipiteet on ihan ok
Ei ole kyllä vihaajat koskaan haukkuneet faneja tai Jannea noin rumasti mitä tuo yksi mielipuoli riehui täällä viime yönä. En voi edes niitä haukkumasanoja kirjoittaa tähän viestiin, ei mene kuitenkaan seulasta läpi. Ihmettelen miten se mielipuoli on saanut noin törkeät viestit läpi...

vierailija
Janne on kutsunut kaikki arpajuontajat eli Katrie, Anne-Mari ja Kana torstaiseen liveen vieraiksi. Tarkoitus on ilmeisesti puhua arpajaiskusetuksesta. Ja Janne ei uskalla sitä yksin tehdä, kaipaisi taustatukea. Ainut vaan että live alkaa klo 13, jolloin Katrie on juontamassa Tähtiarpaa. Tuskin Katrie muutenkaan osallistuisi tuohon julkiseen loan heittoon, hänellähän on työpaikka sitten uhattuna. Enkä usko että A-M ja Kana myöskään tuohon lähtevät. Ei kannata polttaa siltoja takanaan, jos havittelee vielä tulevaisuudessakin tv-töitä.

vierailija
Ei ole kyllä vihaajat koskaan haukkuneet faneja tai Jannea noin rumasti mitä tuo yksi mielipuoli riehui täällä viime yönä. En voi edes niitä haukkumasanoja kirjoittaa tähän viestiin, ei mene kuitenkaan seulasta läpi. Ihmettelen miten se mielipuoli on saanut noin törkeät viestit läpi...
Asiallisia mielipiteitä. Suomessa on sananvapaus ja mielipiteitä saa sanoa. Näin täällä on monasti vihaajat kertoneet 😊

Yhteistyössä