The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Olen ansainnut palstamammojen paskamyrskyn. Ensin kampaajalle, sitten kosmetologille. Kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, uudet kulmat ja hieronta.

Eikös oo syntiä ja ulkonäkökeskeisyyttä tuhlata rahaa ja aikaa itseensä?
 
Spencer Hastings
Eikös oo syntiä ja ulkonäkökeskeisyyttä tuhlata rahaa ja aikaa itseensä?
Miten voit olla noi itsekäs? Nekin rahat olisi voinut laittaa lapsille säästöön! Mutta ei, vaan pitää mennä vähän itsetuntoaan kohottamaan ja tuhlailemaan, että saa VIERAILTA MIEHILTÄ huomiota! Miehesikin ansaitsisi parempaa, lapsista puhumattakaan. Mieti nyt kun toisilla ei ole ensimmäistäkään lasta, he olisivat lapsen sentään ansianneet, kun laittaisivat nuokin hassatut rahat heille pesämunaksi tulevaisuutta varten.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
  • Tykkää
Reactions: (Laura) ja Bitch
onneks täällä theketjussa ei ole perinteisiä (rumia) palstamammoja vaan pelkästään hienoja (ja kauniita) leidejä
...no voi morjens vaan :wave:, tää kattinen tekee sitten sen sääntöpoikkeuksen.

Mörkökin kun aamuyöstä nappaa mukaansa, niin kiiruun vilkkaan palauttaa jo paikallensa ennen aikojaan jottei vallan ite säikähdy pahasti.....:D

Ihan karmeen kauheeta matalakiitoa koko halavatun päivä mutta kohta mie huokasen ja niin julmetun syvään :D
 
Miten voit olla noi itsekäs? Nekin rahat olisi voinut laittaa lapsille säästöön! Mutta ei, vaan pitää mennä vähän itsetuntoaan kohottamaan ja tuhlailemaan, että saa VIERAILTA MIEHILTÄ huomiota! Miehesikin ansaitsisi parempaa, lapsista puhumattakaan. Mieti nyt kun toisilla ei ole ensimmäistäkään lasta, he olisivat lapsen sentään ansianneet, kun laittaisivat nuokin hassatut rahat heille pesämunaksi tulevaisuutta varten.
Mä oon kauhee huomionosoituksia kalasteleva vosu ja mun lapsista tulee luusereita yhteiskunnan elättejä koska nämäkin rahat oisi voinut laittaa lasten omistusasumiseen. Ne joutuu kökkimään vuokralla koska äidillä on rahankäyttö hukassa!
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Mikä tätä nuorisoa vaivaa?! Tyttö miettii iltapalalla kun naapurin poika a on häneen pihkassa mut luokaltaan poika B on myös, nin kumman hän ottaa. Mä ehdotin et kummasta sä tykkäät niin molemmista, voinko olla kummankin kaa jos en kerro niille.... :whistle: nooooo, mä siinä tietysti valistan lasta et on se kurjaa kyllä , et yks poikakaveri kerrallaan (kyllä äiti tietää, tulee kauhee sotku ja itku). Niin tyttö et ehkä se B sitten kun se lupas mulle 10€ jos alan sen kaa! :O

Mit vit :confused: 9vee myy itsensä kympillä tyttöystäväksi |O

Mä tarviisin jonkun oikein tukevan paukun mut eih... Otan foolihappoa....
 
  • Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Mä oon kauhee huomionosoituksia kalasteleva vosu ja mun lapsista tulee luusereita yhteiskunnan elättejä koska nämäkin rahat oisi voinut laittaa lasten omistusasumiseen. Ne joutuu kökkimään vuokralla koska äidillä on rahankäyttö hukassa!
Niin, oletko nyt tyytyväinen kun käytännössä valitsit, että lapsestasi tulee Somalian lähiössä kannabista piikittävä luuseri?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä