Se on varmaan ainut asia mitä saa syödä. Kiellettyjen lista oli niin pitkä että nukahdin kun luin sitä..Lauralla on selvästi jotain patoutumia tota foolihappoa kohtaan
Onko se sellanen, että sitä pitää sit raskaana kiskoa?
Se on varmaan ainut asia mitä saa syödä. Kiellettyjen lista oli niin pitkä että nukahdin kun luin sitä..Lauralla on selvästi jotain patoutumia tota foolihappoa kohtaan
Onko se sellanen, että sitä pitää sit raskaana kiskoa?
:hug: aika rankkaa..Se on varmaan ainut asia mitä saa syödä. Kiellettyjen lista oli niin pitkä että nukahdin kun luin sitä..
No mun ei tarvi herätä kun vasta yhdeksältä viimeistään, jos aamuvuoroon meen :xmas::O
Mulle ei vajaa 3h unet riitä.
:heart: siinä sitä sitten miettii et jos tuo on 18, ni paljonko se oma mittari näyttääIltaa! Mun pikkupoikani täytti tänään 18 vuotta! Vastahan se syntyi... Kyllä isäkin tässä liikuttuu
:heart: siinä sitä sitten miettii et jos tuo on 18, ni paljonko se oma mittari näyttää
Sitten kun mun teini on 18v. niin mä olen 48v. :snotty:Se näyttää... 38... Vittu mä oon VANHA!
No niin ootSe näyttää... 38... Vittu mä oon VANHA!
joko on ajokokeeseen aika varattunaIltaa! Mun pikkupoikani täytti tänään 18 vuotta! Vastahan se syntyi... Kyllä isäkin tässä liikuttuu
Ethän ole, 38 nainen voi olla jo vanha muttei miehet.Se näyttää... 38... Vittu mä oon VANHA!
Onnea PK:n pojalle!:flower:
Niin ne lapset kasvaa..
Sitten kun mun teini on 18v. niin mä olen 48v. :snotty:
sama homma .Niin se mullakin estäis, jos olisin normaali ihminen. Mutta mä aina ajattelen, että se on sitten aamu-minun ongelma, jos mulla on aamuvuoro ja valvon kolmeen asti :xmas:
No oho, aika hieno ylläri!Kiitos... Huomenna pojan ja oman isän kanssa autokaupoille...
Ja nyt täytyy kiittää mummuani, joka menehtyi viime syksynä - niin se mummu vaan keksii keinon hemmotella lastenlastenlapsiaan haudan takaa. Laittanut pojalle autokassan jo vuosia sitten :heart:
Mummu vaan oli kaikinpuolin... Paras...
No niin oot
ne tulee sitten kun lapsenlapsi syntyy...Niinpä ! Siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että ekaa ryppyä ja harmaata hiusta ei ole vielä ilmestynyt. Kai ne tulee sitten vuosien edestä kerralla.
Yks kaunis aamu heräät ja silmät on valahtanut poskille.Niinpä ! Siinä mielessä onnekkaassa asemassa, että ekaa ryppyä ja harmaata hiusta ei ole vielä ilmestynyt. Kai ne tulee sitten vuosien edestä kerralla.
Mä tein muutes ihan ite karjalanpiirakoita, semmosia coctail kokosia. Oon aika emäntä. Se oli ihan helppoa kun viitsi vaan alkaa. Ensin uuni päälle ja pelti valmiiksi. Sit pitää avata pahvilaatikko ja se kohta oli vähän haastava. Siitä sitten pussi auki ja levitin piirakat pelille ja uuniin. Lopuksi ne piti uittaa voissa. Melkoinen homma, mut hyviä olivat