Aijaaha, mamma ajattelee vain ulkonäköänsä. :vampire:Olen ansainnut palstamammojen paskamyrskyn. Ensin kampaajalle, sitten kosmetologille. Kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, uudet kulmat ja hieronta.
Eikös oo syntiä ja ulkonäkökeskeisyyttä tuhlata rahaa ja aikaa itseensä?
Joo. Vähät kakaroista kunhan itte näytän hyvältä :attn:Aijaaha, mamma ajattelee vain ulkonäköänsä. :vampire:
Miten voit olla noi itsekäs? Nekin rahat olisi voinut laittaa lapsille säästöön! Mutta ei, vaan pitää mennä vähän itsetuntoaan kohottamaan ja tuhlailemaan, että saa VIERAILTA MIEHILTÄ huomiota! Miehesikin ansaitsisi parempaa, lapsista puhumattakaan. Mieti nyt kun toisilla ei ole ensimmäistäkään lasta, he olisivat lapsen sentään ansianneet, kun laittaisivat nuokin hassatut rahat heille pesämunaksi tulevaisuutta varten.Eikös oo syntiä ja ulkonäkökeskeisyyttä tuhlata rahaa ja aikaa itseensä?
...no voi morjens vaan :wave:, tää kattinen tekee sitten sen sääntöpoikkeuksen.onneks täällä theketjussa ei ole perinteisiä (rumia) palstamammoja vaan pelkästään hienoja (ja kauniita) leidejä
Tuommoinen käsittely olis kyl tarpeen itse kellekin..:snotty::ashamed:Olen ansainnut palstamammojen paskamyrskyn. Ensin kampaajalle, sitten kosmetologille. Kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, uudet kulmat ja hieronta.
Varsinkin hieronta. Koko selkä paskana. :snotty:Tuommoinen käsittely olis kyl tarpeen itse kellekin..:snotty::ashamed:
No kampaajalle sentään pääsen
Aina kannattaa panostaa itseensä :attn:.Olen ansainnut palstamammojen paskamyrskyn. Ensin kampaajalle, sitten kosmetologille. Kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, uudet kulmat ja hieronta.
Sä olet ymmärtänyt asian laidan, onnittelut . Hemmoteluhetki on aina säännöllisesti paikallaan.Olen ansainnut palstamammojen paskamyrskyn. Ensin kampaajalle, sitten kosmetologille. Kasvohoito, jalkahoito, manikyyri, uudet kulmat ja hieronta.
Miksi niin myöhään valvoa?Ihanaa kun alkaa jo olla oikeasti pimeetä :heart:. Voi siis hyvin valvoa sinne kolmeen saakka, eikä oo yhtään huono omatunto, kun nukkumaanmennessä ei ole jo aurinko noussut!
Koska huomenna on vapaapäivä. Ja koska harvoin muutenkaan meen nukkumaan ennen yhtä :ashamed:. Oon tällänen vampyyri.Miksi niin myöhään valvoa?
Mä oon kauhee huomionosoituksia kalasteleva vosu ja mun lapsista tulee luusereita yhteiskunnan elättejä koska nämäkin rahat oisi voinut laittaa lasten omistusasumiseen. Ne joutuu kökkimään vuokralla koska äidillä on rahankäyttö hukassa!Miten voit olla noi itsekäs? Nekin rahat olisi voinut laittaa lapsille säästöön! Mutta ei, vaan pitää mennä vähän itsetuntoaan kohottamaan ja tuhlailemaan, että saa VIERAILTA MIEHILTÄ huomiota! Miehesikin ansaitsisi parempaa, lapsista puhumattakaan. Mieti nyt kun toisilla ei ole ensimmäistäkään lasta, he olisivat lapsen sentään ansianneet, kun laittaisivat nuokin hassatut rahat heille pesämunaksi tulevaisuutta varten.
Mulla tuo työ estää valvomisen myöhään. :snotty:Koska huomenna on vapaapäivä. Ja koska harvoin muutenkaan meen nukkumaan ennen yhtä :ashamed:. Oon tällänen vampyyri.
:stick: ei kannattais liioitella enempää kuin on tarpeenMä oon kauhee huomionosoituksia kalasteleva vosu ja mun lapsista tulee luusereita yhteiskunnan elättejä koska nämäkin rahat oisi voinut laittaa lasten omistusasumiseen. Ne joutuu kökkimään vuokralla koska äidillä on rahankäyttö hukassa!
Niin se mullakin estäis, jos olisin normaali ihminen. Mutta mä aina ajattelen, että se on sitten aamu-minun ongelma, jos mulla on aamuvuoro ja valvon kolmeen asti :xmas:Mulla tuo työ estää valvomisen myöhään. :snotty:
Niin, oletko nyt tyytyväinen kun käytännössä valitsit, että lapsestasi tulee Somalian lähiössä kannabista piikittävä luuseri?Mä oon kauhee huomionosoituksia kalasteleva vosu ja mun lapsista tulee luusereita yhteiskunnan elättejä koska nämäkin rahat oisi voinut laittaa lasten omistusasumiseen. Ne joutuu kökkimään vuokralla koska äidillä on rahankäyttö hukassa!
:ONiin se mullakin estäis, jos olisin normaali ihminen. Mutta mä aina ajattelen, että se on sitten aamu-minun ongelma, jos mulla on aamuvuoro ja valvon kolmeen asti :xmas: