The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Spencer Hastings
Ai miten niin liikaa :whistle:

Mun mielestä pitkä polkka kuulostaa hyvältä! Minkä värinen sun tukka on? Aika perus, mut laittaisin latvoihin vähän jotain väriä, tai sitten alta ihan pari astetta tummemmaksi, jos oot vaalee. Nyt ku tulee pimee ja kalpeus koko maahan, niin valkosen muijan naamaki näyttää ihan kuollellta jos on liian vaalea tukka :D
 
Tänään kokkasin melkein neljä tuntia. Tein välimerellistä kasvis-lihalasagnea: paahdoin paprikat sipulien ja valkosipulien kanssa, paistoin sienet voissa, itketin munakoisot ja kesäkurpitsat ja kasasin kerroksittain kera fetan, basilikan lehtien, tomaattien, jauheliha-tomaattiseoksen ja yrttituorejuuston. Jälkkäriksi väänsin banoffee-piirakan kermavaahdolla ja oijoi, hammaslääkäri kiittää.

(Kun mä aloitan kokkaamaan, mä en tyydy heittää raneja ja nuggetteja uuniin vaan sit kans saatana kokataan.)

Niin, ja eno oli kuollut yön aikana. Enää ei sitten olekaan kuolleen äitini puolelta juurikaan ketään hengissä. Näin ne rivit harvenee. Vähän on outo olo, sellainen että jos kovinkin syvään vetäisi henkeä niin itku tulisi. Hengitetään sitten pinnallisesti.
 
Voi elämä, entinen hoito muutti naapuriin. Siitä hoitelusta on jo vuosikymmen, mut ei oo ku puol vuotta ku se viimeksi kysäsi voinko mennä niille yöksi... Määääää en kestä. Sen penskatki on jatkuvasti meillä. Pitääkin lähettää ne ajoissa kotiin ettei tarvi isin tulla hakemaan :headwall:

Ja mä kun luulin et on vittumaisinta että mun gyne asuu naapurissa :D
 
Niin, ja eno oli kuollut yön aikana. Enää ei sitten olekaan kuolleen äitini puolelta juurikaan ketään hengissä. Näin ne rivit harvenee. Vähän on outo olo, sellainen että jos kovinkin syvään vetäisi henkeä niin itku tulisi. Hengitetään sitten pinnallisesti.
:hug:

Täällä oli toissa vuonna kolmet hautajaiset 4kk:n sisällä.
Mun vanhemmat ja tädin mies.
 
Voi elämä, entinen hoito muutti naapuriin. Siitä hoitelusta on jo vuosikymmen, mut ei oo ku puol vuotta ku se viimeksi kysäsi voinko mennä niille yöksi... Määääää en kestä. Sen penskatki on jatkuvasti meillä. Pitääkin lähettää ne ajoissa kotiin ettei tarvi isin tulla hakemaan :headwall:

Ja mä kun luulin et on vittumaisinta että mun gyne asuu naapurissa :D
Jopas nyt : / :hug:
 
ikiuni
Voi elämä, entinen hoito muutti naapuriin. Siitä hoitelusta on jo vuosikymmen, mut ei oo ku puol vuotta ku se viimeksi kysäsi voinko mennä niille yöksi... Määääää en kestä. Sen penskatki on jatkuvasti meillä. Pitääkin lähettää ne ajoissa kotiin ettei tarvi isin tulla hakemaan :headwall:

Ja mä kun luulin et on vittumaisinta että mun gyne asuu naapurissa :D
:hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä