Spencer Hastings
Mun mielestä uus trendi vois olla bilevessa, tai jotenkin muuten tuunattu kylppäri. Ottakaas bloggarit tästä täky ja pass it on!
30 cm jättipeilipallo moottorilla 59,90 . Ei tuo minusta nyt mikään herraisähinta suinkaan ole. Ja 20 cm pallo jotain 30 . Kuinka halpa sen pitäisi olla? Ei noita nyt ihan automaatista kuitenkaan synny, eikä markkinatkaan ole ihan valtavat.Halkaisijaltaan noi linkatut on 18-20cm, aika pieniä.. MORE IS MORE!
Tuolla Mulletoissa olis isompikin, mutta herraisä hintoja. Odotinkin jotain ei-niin-halpaa, mutta silti.
Jos sitä kallistuis siihen paskartelun puoleen.. jostain tilpehöörikaupasta saa varmasti niitä lasinpalasia, kun mulla ei oo nyt peiliä hajotettavaksi Oliskohan Tigerissa?
U-P-E-A! Mistä?Ei oo diskopallo, mut roikkuva kristallimuna Olen tyytyväinen tähän.
Wuhuu, mikä löytö! Olit siis vainulla liikenteessä oikeassa paikassa oikeaan aikaan .Osaisinkin tollasia Yksi Anttilan liike meni konkkaan niin sieltä sain kahdellakympillä. Ostin tämän kyllä jo aiemmin, mutta tajusin vasta nyt että tämä toimittaa diskopallon virkaa. Ehkä mä haluan jonkun minidiskopallokoristeen roikkumaan johonkin hyllynkulmaan vielä, sen suhteen silmät auki kirpparilla
Ja toi sopii tohon eteiseen ihanasti, kun se ei ole ihan avoin olkkariin, niin pitää nuo kuviot tuossa pienessä kopissa söpösti