Olen juntti ja haluan diskopallon

• Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti
Spencer Hastings
Eteiseen. Sellainen, että aina kun saapuu kotiin niin odottaa "you're home, let's disco!" -vastaanotto. Mistähän sellasen sais ketterimmin? Varmasti netistä vaikka mistä, mutta hakisin mieluiten kaupasta, koska mun paketit aina hajoilee matkallaan ja tämän haluaisin ehjänä.. vinkkiä?

Muita umpijuntteja whitetrasheja, ketkä kehtaavat haaveilla tästä tai jopa omistaa moisen?

Peili palasiks vaan ja paskartelet sirpaleet jalkapalloon kiinni.:D Varmasti on uniikki!

Ollanpas sitten junttiellejä molemmat :D :wave: - täällä meinaa kans halutaan discohilepalloa tytön huoneeseen. Kattelin, että C. Ohlsonilta löytys semmonen pienellä jalalla oleva, minkä vois laittaa hyllylle Discopallo | Clas Ohlson
...mutta sitten aattelin että vois käydä kattomassa vaikka Kodin Ykkösestä (olin viime kerralla siellä semmosen roikkuvan näkevinäni).

Onnea sulle metsästykseen myös, toivottavasti löydät oman näköisesi :)!

Spencer Hastings
Jalkapalloon :D No miksei...

Namppis, eikö tuo oo nettikauppa vai onko niillä liikekin? En haluais netistä tilata, koska mun kohdalla tosiaan kaikki menee matkalla rikki tai sitten onnistun tilaamaan sellaisia juttuja, jotka ei enää livenä näytäkään hyvältä ja palautusrumba on pildestä.

Jalkapalloon :D No miksei...

Namppis, eikö tuo oo nettikauppa vai onko niillä liikekin? En haluais netistä tilata, koska mun kohdalla tosiaan kaikki menee matkalla rikki tai sitten onnistun tilaamaan sellaisia juttuja, jotka ei enää livenä näytäkään hyvältä ja palautusrumba on pildestä.
On nettikauppa valitettavasti : /
Mutta ne pakkaa kyllä hyvin.

Spencer Hastings
Halkaisijaltaan noi linkatut on 18-20cm, aika pieniä.. MORE IS MORE!
Tuolla Mulletoissa olis isompikin, mutta herraisä hintoja. Odotinkin jotain ei-niin-halpaa, mutta silti.

Jos sitä kallistuis siihen paskartelun puoleen.. jostain tilpehöörikaupasta saa varmasti niitä lasinpalasia, kun mulla ei oo nyt peiliä hajotettavaksi :D Oliskohan Tigerissa?

Uuu, FreezeCat! Mut toi on tollanen ufopallo, mä haluan tällaisen:

Vai peilipalloksiko tätä sanotaan diskopallon sijaan?
No, rakkaalla lapsella monta nimeä :D

Meillä kait pitäs vielä samasta vehkeestä kuulua valmiiksi discojytäpoppiskin ja sitten ois vaan plussaa jos se sinkauttelis serpentiinejä yhdestä rööristä ja vaikka vähän savuefektiä toisesta :D - aika hyvin on tietämykset ja haluamiset kohdallaan tuolla meijen 5- vuotiaalla bilehirmulla :rolleyes:....

Joka tapauksessa - onhan noi ihan sikamakeita :)

• Tykkää
Reactions: Spencer Hastings
Spencer Hastings
Teillä taitaa olla vähän kovemmat vaatimukset tosiaan :D Kun mä en edes tarvisi sitä pyörimisominaisuutta. Haluaisin vaan tollasen kimaltelevaisen vastaanoton kun tulee kotiin. Ei voi enää sen jälkeen olla paha mieli, vaikka ulkomaailmassa olis tapahtunu mitä.

Teillä taitaa olla vähän kovemmat vaatimukset tosiaan :D Kun mä en edes tarvisi sitä pyörimisominaisuutta. Haluaisin vaan tollasen kimaltelevaisen vastaanoton kun tulee kotiin. Ei voi enää sen jälkeen olla paha mieli, vaikka ulkomaailmassa olis tapahtunu mitä.
Eläpä muuta sano, pikkasesti on lipsahtanut määritteet sinne ylärimankin ulottumattomiin :D - mutta jotain me keksitään että tää pimukööri pääsee jammailemaan ja kehittelemään tanssikuvioitansa. Tässä on semmonen viiden tytön kööri 5-8 vuotiaita tanssiprinsessoja, ja nyt yksi heistä oli saanut synttärilahjaksi tuommoisen ihanuuden, niin :D....

Mutta - sulla on niin ihana visio kyllä silmissä siintämässä :heart:! Ja juurikin niin, että sen mahdollisen pjaiskomaisen päivän voi sitten huoletta jättää sinne oven ulkopuolelle, koska se oma mahtava olemus kaikkinensa saa myös sen pallon loistamaan - siihen nääs tarvitaan se toinenkin loistava tapaus :)! Tuollainen siis olis mahtava itse kunki eteisessä olla töröttämässä.

• Tykkää
Spencer Hastings
Isoon palloon niitä tulee uppoamaan uskomattoman paljon, joten voi paskartelulle tulla hintaa.
Totta :/

No, toivottakaa mulle kirpparionnea, jos sellanen pamahtais naaman eteen vaikka seuraavalla shoppailureissulla. Harmittaa, kun muutama kuukausi sitten olis ollu kirpparilla sellanen peilipallo, mutta en tiennyt silloin vielä tarvitsevani sitä...

Heeeeei, vessaankin se sopis :D Muutenkin on tulossa pintaremontti sinne...... oispa mukava kylpyhetki reivaten.
Meillä on alakerrassa erikseen vessa ja suihku, mutta yläkerrassa ne olisi yhdessä... hmm, kumpaan sen sitten laittaisi? Vessasta tulee aika siisti, siis tyylikäs ja yksinkertaistettu. Se olisikin hauska kun valokatkaisijaa painaessa alkaisi pallo pyöriä ja joku hyvä biisi soida. Tästä olen aina tykännyt, sopiiko tämä discopalloon?

[video=youtube;O4pRK7OLDxo]https://www.youtube.com/watch?v=O4pRK7OLDxo[/video]

Todellakin :D Vielä pönttöä vastakkaiselle seinälle tollanen valkokangassiluettitanssishow!
Haha! Minä olin ajatellut laittaa seinälle valokuvakehyksiä, joissa on ihan päättömiä mutta oikeita siteerauksia. Tyyliin: “God knows people who are paid to have attitudes toward things, professional critics, make me sick; camp following eunuchs of literature. .”

• Tykkää

Yhteistyössä