Olen juntti ja haluan diskopallon

• Viestiketjun aloittaja Spencer Hastings
  • Ensimmäinen viesti
"jeejee"
Halkaisijaltaan noi linkatut on 18-20cm, aika pieniä.. MORE IS MORE!
Tuolla Mulletoissa olis isompikin, mutta herraisä hintoja. Odotinkin jotain ei-niin-halpaa, mutta silti.

Jos sitä kallistuis siihen paskartelun puoleen.. jostain tilpehöörikaupasta saa varmasti niitä lasinpalasia, kun mulla ei oo nyt peiliä hajotettavaksi :D Oliskohan Tigerissa?
30 cm jättipeilipallo moottorilla 59,90 €. Ei tuo minusta nyt mikään herraisähinta suinkaan ole. Ja 20 cm pallo jotain 30 €. Kuinka halpa sen pitäisi olla? Ei noita nyt ihan automaatista kuitenkaan synny, eikä markkinatkaan ole ihan valtavat.

Äyyyyh- ihan sairaan hieno, Spence!! :heart:

Siis mikä upea väri!! Ja aivan mielettömän hienot valoefektit kattoon heijstaa tuo sun munanen!

Mistä sä tämmösen taioit :O :D? Älä vaan sano, että väsäsit sen ihan itte.....

Spencer Hastings
Osaisinkin tollasia :D Yksi Anttilan liike meni konkkaan niin sieltä sain kahdellakympillä. Ostin tämän kyllä jo aiemmin, mutta tajusin vasta nyt että tämä toimittaa diskopallon virkaa. Ehkä mä haluan jonkun minidiskopallokoristeen roikkumaan johonkin hyllynkulmaan vielä, sen suhteen silmät auki kirpparilla :)

Ja toi sopii tohon eteiseen ihanasti, kun se ei ole ihan avoin olkkariin, niin pitää nuo kuviot tuossa pienessä kopissa söpösti :D

Osaisinkin tollasia :D Yksi Anttilan liike meni konkkaan niin sieltä sain kahdellakympillä. Ostin tämän kyllä jo aiemmin, mutta tajusin vasta nyt että tämä toimittaa diskopallon virkaa. Ehkä mä haluan jonkun minidiskopallokoristeen roikkumaan johonkin hyllynkulmaan vielä, sen suhteen silmät auki kirpparilla :)

Ja toi sopii tohon eteiseen ihanasti, kun se ei ole ihan avoin olkkariin, niin pitää nuo kuviot tuossa pienessä kopissa söpösti :D
Wuhuu, mikä löytö! Olit siis vainulla liikenteessä oikeassa paikassa oikeaan aikaan :).

No kyllä kelpaa astua sisään kylmästä maailmasta :).

Spencer Hastings
Kristallimuna oli Itäkeskuksen Anttilassa alessa 29,90, jos jotakuta oikeasti kiinnostaa kimaltelevaiset ja värikkäät asiat. Siellä oli myös muita kruunumaisia ja blingilamppuja punalappusilla. Vink vink.

Spencer Hastings
[QUOTE="mie";30260910]Tokmannilta löytyy discopalloja, sekä katosta roikkuva 20€ että mini pöydälle sopiva 5€.[/QUOTE]

Oi, oiskohan Tarjoustaloissakin sitten. Niissä on usein niitä alelaareja ja muita. Pitää poiketa kattoo :)

Yhteistyössä