The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mun käsityksen mukaan tuo "ei saa elää menneisyydessä" tarkoittais sitä että ei saa jäädä piehtaroimaan menneisyyden ongelmiin

hetki sitten tapahtuneissa kivoissa jutskissa leijuminen on mun mielestä ihan eri juttu
Niin kait. Tiiä noista sitten. Mä oon kyllä aina ollut sitä mieltä, että kuuluu elää siinä hetkessä mikä on meneillään, mutta jostain kumman syystä mä en itse tee sitä, mitä muille toitotan, moni muukin asia on samallalailla. Mä ite oon aina ajatellu ja vouhkannu jonkun asian X puolesta, jotta kyllä se menee näin, että ei noin ja kannustanu ja rohkassu toisia siihen, koska ei noin voi jne. Sitte ite, tekee just päinvastoin, tietää tekevänsä väärin, mutta ei pysty potkimaan itseään perseelle, eikä se asia ollutkaan enää niin mustavalkoinen.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
 
Huomenta.

Oottelen tässä kuumehorkassani vastausta, että saanko töihin tuuraajan vai täytyykö pistää lappu luukulle illaksi. Vai mennä iltavuoroon tönöttämään kuumeessa.
valitan, en voi myöntää sulle lupaa mennä sairaana töihin

-tartuttaisit siellä asiakkaat
-tekisit kuumepöllyissä niin paljon virheitä että muilla menis viikko niitä korjatessa
 
"Ehkä"
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231117:
Niin kait. Tiiä noista sitten. Mä oon kyllä aina ollut sitä mieltä, että kuuluu elää siinä hetkessä mikä on meneillään, mutta jostain kumman syystä mä en itse tee sitä, mitä muille toitotan, moni muukin asia on samallalailla. Mä ite oon aina ajatellu ja vouhkannu jonkun asian X puolesta, jotta kyllä se menee näin, että ei noin ja kannustanu ja rohkassu toisia siihen, koska ei noin voi jne. Sitte ite, tekee just päinvastoin, tietää tekevänsä väärin, mutta ei pysty potkimaan itseään perseelle, eikä se asia ollutkaan enää niin mustavalkoinen.

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
kaipaat sitä tukevaa puhetta kun vaihoista kyse elämässä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä