Ei olisi mikään yllätys vaikka noin kävisikin...mutta palaa varmaan takaisin jos sattuu että sopimusneuvotteluissa päästään liksasta yksimielisyyteen...
Ei olisi mikään yllätys vaikka noin kävisikin...mutta palaa varmaan takaisin jos sattuu että sopimusneuvotteluissa päästään liksasta yksimielisyyteen...
no höhAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230518:Noo, vähän haikeissa fiiliksissä. Mut kait se tästä taas pikkuhiljaa.. Onneks ens viikonloppu on taas kiva, niin on jotain mitä odottaa
Todellakin. :kiss:no höh
mutta eikun leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä :hug:
eikä olla, aateeämmähän se tänään vaan synkisteleeMiks te ootte kaikki noin negativisia? Masentavaa.
Niin, jostain syystä se elämä ei vaan oo ainaista tuituita.Miks te ootte kaikki noin negativisia? Masentavaa.
No voin kertoa, että kyllä säki synkistelisit tässä tilanteessa.eikä olla, aateeämmähän se tänään vaan synkistelee
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230773:No voin kertoa, että kyllä säki synkistelisit tässä tilanteessa.
eikä siis millään pahalla...
mitä piisiä tä?Kaks piisiä enää jee!
tuo pörrö on alkanu kirjoittamaan ylös jonku biisien sanojaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230778:mitä piisiä tä?
Kuuntelen Evan & Manun biisejä ja kirjotan niitten sanat ylös ko niitä ei löydy interwebistä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230778:mitä piisiä tä?
No niinhän se olikin, vastahan sä eilen mulle sitä höpötit luurissa, mutta ko mä olin vähän sekasin, mitä nyt ajelin väärän suuntaan sun muutaKuuntelen Evan & Manun biisejä ja kirjotan niitten sanat ylös ko niitä ei löydy interwebistä.
aika loistava ratekia, pitäisköhän itekki ottaa käyttöönAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230926:No niinhän se olikin, vastahan sä eilen mulle sitä höpötit luurissa, mutta ko mä olin vähän sekasin, mitä nyt ajelin väärän suuntaan sun muuta
Mut oli kyllä ihanaa :heart:
*muoks*
Mä just päätin, etten mä jaksa angstaa, mä elän niissä hyvissä hetkissä, mitä tässä on ollu viime aikoina
En tiedä. Aina sanotaan, ettei sais elää menneisyydessä, mutta mun on pakko, mä en jaksa muuten. Yhdestä vuorokaudesta voi saada mielihyvää pitkäksi aikaa, jos sen vaan osaa taltioida muistiinsa mahdollisimman hyvin.aika loistava ratekia, pitäisköhän itekki ottaa käyttöön
mun käsityksen mukaan tuo "ei saa elää menneisyydessä" tarkoittais sitä että ei saa jäädä piehtaroimaan menneisyyden ongelmiinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30230993:En tiedä. Aina sanotaan, ettei sais elää menneisyydessä, mutta mun on pakko, mä en jaksa muuten. Yhdestä vuorokaudesta voi saada mielihyvää pitkäksi aikaa, jos sen vaan osaa taltioida muistiinsa mahdollisimman hyvin.
Mut ehkä tässä pitäis oikeesti jossain vaiheessa keksiä jotakin muitakin ratkaisuja, vielä musta ei siihen ole, niin tehdään sitte poikkeuksellisesti näin.
oot vissiin jotenki sotkenu, mullahan on synttärit vasta joulukuussaMie elän hetkessä, joskus on kurjaa mut ei se ikuisesti kestä. Ajattelee vaan et kyllä se siitä ja life's good.
Mitähän hankkisin ystävälle synttärilahjaks, merkkipäivä olis parin viikon kuluttua.
Sitä mietin sitten lähemmin, keksin kyllä jotain.oot vissiin jotenki sotkenu, mullahan on synttärit vasta joulukuussa
en tosin itekkää tiedä mitä toivosin