Ei uskota jos et laita kuvaa! :vampire:Moro murut mukavaa maanantaita.
Halaukset sairaille ja väsyneille
Kävin prismalla, tuli tuhlattua Vähän, alusvaatteisiin ja pitkästä aikaa hiusväriin.
Miusta tulee tänään, punapää.
Mieki ostin tossa joku kerta punertavan hiusvärin. En kyl halua punaisia hiuksia, toivon et se vaan sävyttäis nätisti tätä nykyistä ruskeeta. Mut toivossa on hyvä elääMoro murut mukavaa maanantaita.
Halaukset sairaille ja väsyneille
Kävin prismalla, tuli tuhlattua Vähän, alusvaatteisiin ja pitkästä aikaa hiusväriin.
Miusta tulee tänään, punapää.
Mie voin potkia vaikka viikonloppuna sitte.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231599:Jotenkin näin Se varmasti on. Ehkä joku jossain vaiheessa Sitte potkii persuksille ja tukee vaikeissa päätöksissä.
mut siihen asti mä mä muistelen ja nautin niistä tunteista ja hetkistä :heart:
viimestään sotaväessä on ratkastava että potkaseeko sääret oikoselleen vai lopettaako änkyröimisen ruuan suhteenLapsi söi aamupalaksi kaksi paahtoleipää, lounaalla söi kolme lusikallista ruokaa. Päivällinen on nenän edessä nyt, ja heti omalle tuolille istuuduttuaan kuului "minä en ole iso poika, minä olen vauva. äiti auta minua."
Koskahan tuo kuolee nälkään ko en syötä?
Meillä on menty tovi yhdellä lämpimällä aterialla päivässä. Nyt en auta enää ollenkaan. Ei se eilenkään syöny mitään lounaan jälkeen.viimestään sotaväessä on ratkastava että potkaseeko sääret oikoselleen vai lopettaako änkyröimisen ruuan suhteen
Missä semmoset on?Euron hedelmäpäivät Mies kävi kaupassa ja osti kymmentä erilaista hedelmää. Leikittiin tirpan kanssa tunnistusleikkiä, saa koskea ja haistaa muttei maistaa. Tuore ananas, kiiwi ja persikka mm vieraita.
kyllä sen muutaman päivän juonittelun jälkeen on pakko taipuaMeillä on menty tovi yhdellä lämpimällä aterialla päivässä. Nyt en auta enää ollenkaan. Ei se eilenkään syöny mitään lounaan jälkeen.
K-Supermarket tätä mainosti.Missä semmoset on?
oot antanu niin vähän johtolankoja että meitä hämää että mitä vois ehotellaMua nyt oikeesti hämää se synttärilahjahomma. Mieki sain siltä kivan lahjan niin haluaisin antaa takasinkin jotain.
Ehkä ne halusi pitää vapaapäivän kotona?Voijjumalauta ja helvetinperkele kummonen maanantai.. Aamulla soitti NELJÄ mammaa että meidän Sami-Annikki on ehkävissiin tulossa kipeeksi ja me ei kyl uskalleta lähtee päikkyyn. Kyllä mä ymmärrän että on syksy ja kaikki taudit pyörii kouluissa ja päiväkodeissa mutta näillä neljällä tuntuu olevan epätavallisen tartuntaherkkiä ipanoita
Joku niistä sairastuu aina ke-pe tai ma-ke. Ei koskaan esim ti-to. Tältä syksyltä puuttuu tautilistalta enää ebola.Ehkä ne halusi pitää vapaapäivän kotona?
niimpä, pikku rapuloissaan on mukavampi löffäillä kotona ko olla jonku pitsin hyppyytettävä sorvin ääressäEhkä ne halusi pitää vapaapäivän kotona?
Ei meillä.ota pitsi miehiä hommiin niin loppuu nuotki ongelmat
miesten työt on AINA tärkeämpiä kuin naisten
Ku ei oo ees mun tehtävä hyppyyttää ketään, minä ja kolleekat ollaan ne jotka tekee sit muitten työtniimpä, pikku rapuloissaan on mukavampi löffäillä kotona ko olla jonku pitsin hyppyytettävä sorvin ääressä