The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moro murut :) mukavaa maanantaita.

Halaukset sairaille ja väsyneille :)

Kävin prismalla, tuli tuhlattua Vähän, alusvaatteisiin ja pitkästä aikaa hiusväriin.
Miusta tulee tänään, punapää. :)
 
kahvikirahvi
Moro murut :) mukavaa maanantaita.

Halaukset sairaille ja väsyneille :)

Kävin prismalla, tuli tuhlattua Vähän, alusvaatteisiin ja pitkästä aikaa hiusväriin.
Miusta tulee tänään, punapää. :)
Mieki ostin tossa joku kerta punertavan hiusvärin. En kyl halua punaisia hiuksia, toivon et se vaan sävyttäis nätisti tätä nykyistä ruskeeta. Mut toivossa on hyvä elää :D
 
[QUOTE="Ehkä";30231205]kaipaat sitä tukevaa puhetta kun vaihoista kyse elämässä.[/QUOTE]

Jotenkin näin Se varmasti on. Ehkä joku jossain vaiheessa Sitte potkii persuksille ja tukee vaikeissa päätöksissä.


mut siihen asti mä mä muistelen ja nautin niistä tunteista ja hetkistä :heart:
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231599:
Jotenkin näin Se varmasti on. Ehkä joku jossain vaiheessa Sitte potkii persuksille ja tukee vaikeissa päätöksissä.


mut siihen asti mä mä muistelen ja nautin niistä tunteista ja hetkistä :heart:
Mie voin potkia vaikka viikonloppuna sitte.
 
kahvikirahvi
Lapsi söi aamupalaksi kaksi paahtoleipää, lounaalla söi kolme lusikallista ruokaa. Päivällinen on nenän edessä nyt, ja heti omalle tuolille istuuduttuaan kuului "minä en ole iso poika, minä olen vauva. äiti auta minua."


Koskahan tuo kuolee nälkään ko en syötä?
 
Lapsi söi aamupalaksi kaksi paahtoleipää, lounaalla söi kolme lusikallista ruokaa. Päivällinen on nenän edessä nyt, ja heti omalle tuolille istuuduttuaan kuului "minä en ole iso poika, minä olen vauva. äiti auta minua."


Koskahan tuo kuolee nälkään ko en syötä?
viimestään sotaväessä on ratkastava että potkaseeko sääret oikoselleen vai lopettaako änkyröimisen ruuan suhteen
 
Voijjumalauta ja helvetinperkele kummonen maanantai.. Aamulla soitti NELJÄ mammaa että meidän Sami-Annikki on ehkävissiin tulossa kipeeksi ja me ei kyl uskalleta lähtee päikkyyn. Kyllä mä ymmärrän että on syksy ja kaikki taudit pyörii kouluissa ja päiväkodeissa mutta näillä neljällä tuntuu olevan epätavallisen tartuntaherkkiä ipanoita
 
Voijjumalauta ja helvetinperkele kummonen maanantai.. Aamulla soitti NELJÄ mammaa että meidän Sami-Annikki on ehkävissiin tulossa kipeeksi ja me ei kyl uskalleta lähtee päikkyyn. Kyllä mä ymmärrän että on syksy ja kaikki taudit pyörii kouluissa ja päiväkodeissa mutta näillä neljällä tuntuu olevan epätavallisen tartuntaherkkiä ipanoita
Ehkä ne halusi pitää vapaapäivän kotona?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä