Ja pää...kipulääkkeet jee jee.joko toffeella löysäs selkäkivun?
Ja pää...kipulääkkeet jee jee.joko toffeella löysäs selkäkivun?
Niin kait. Tiiä noista sitten. Mä oon kyllä aina ollut sitä mieltä, että kuuluu elää siinä hetkessä mikä on meneillään, mutta jostain kumman syystä mä en itse tee sitä, mitä muille toitotan, moni muukin asia on samallalailla. Mä ite oon aina ajatellu ja vouhkannu jonkun asian X puolesta, jotta kyllä se menee näin, että ei noin ja kannustanu ja rohkassu toisia siihen, koska ei noin voi jne. Sitte ite, tekee just päinvastoin, tietää tekevänsä väärin, mutta ei pysty potkimaan itseään perseelle, eikä se asia ollutkaan enää niin mustavalkoinen.mun käsityksen mukaan tuo "ei saa elää menneisyydessä" tarkoittais sitä että ei saa jäädä piehtaroimaan menneisyyden ongelmiin
hetki sitten tapahtuneissa kivoissa jutskissa leijuminen on mun mielestä ihan eri juttu
valitan, en voi myöntää sulle lupaa mennä sairaana töihinHuomenta.
Oottelen tässä kuumehorkassani vastausta, että saanko töihin tuuraajan vai täytyykö pistää lappu luukulle illaksi. Vai mennä iltavuoroon tönöttämään kuumeessa.
no sitte se en oo mää, oon jollain ihmeen kaupalla saanut pidettyä ainaski jotain salassaSitä mietin sitten lähemmin, keksin kyllä jotain.
Nyt on kyseessä tää rakkaudentunnustusystävä.
No sitähän minäkin mietin, ettei ainakaan asiakkaana olisi kivaa, kun myyjä on tautisen näköinen.valitan, en voi myöntää sulle lupaa mennä sairaana töihin
-tartuttaisit siellä asiakkaat
-tekisit kuumepöllyissä niin paljon virheitä että muilla menis viikko niitä korjatessa
niimpä, saattaa mennä senat sakasinNo sitähän minäkin mietin, ettei ainakaan asiakkaana olisi kivaa, kun myyjä on tautisen hyvännäköinen.
No awwww Ootpa ihana :kiss:no sitte se en oo mää, oon jollain ihmeen kaupalla saanut pidettyä ainaskihousut jalassa
Hmph :kieh:niimpä, saattaa mennä senat sakasin
ei taija yhessä virmassa olla tuo työvuorolistojen laatija ihan tehtäviensä tasallaEi mennyt ihan putkeen tuuraajan saanti...
3h töissä kuumeessa, ei kai niin paha? Kyllä sellasen rykäsee. Finrexinin voimin.
kaipaat sitä tukevaa puhetta kun vaihoista kyse elämässä.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30231117:Niin kait. Tiiä noista sitten. Mä oon kyllä aina ollut sitä mieltä, että kuuluu elää siinä hetkessä mikä on meneillään, mutta jostain kumman syystä mä en itse tee sitä, mitä muille toitotan, moni muukin asia on samallalailla. Mä ite oon aina ajatellu ja vouhkannu jonkun asian X puolesta, jotta kyllä se menee näin, että ei noin ja kannustanu ja rohkassu toisia siihen, koska ei noin voi jne. Sitte ite, tekee just päinvastoin, tietää tekevänsä väärin, mutta ei pysty potkimaan itseään perseelle, eikä se asia ollutkaan enää niin mustavalkoinen.
Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa.
Haha, no kiitos vaan (ei siellä kellään normaalisti ole 3h vuoroja, nyt vaan koitin sumplia niin ettei tarvi siellä kipeenä olla yhtään kauempaa kuin on tarvetta)ei taija yhessä virmassa olla tuo työvuorolistojen laatija ihan tehtäviensä tasalla
eikun meinaan sitä että sairaana oleva tyyppi joutuu ite ettimään tuuraajaaHaha, no kiitos vaan (ei siellä kellään normaalisti ole 3h vuoroja, nyt vaan koitin sumplia niin ettei tarvi siellä kipeenä olla yhtään kauempaa kuin on tarvetta)
No niinhän se kuuluukin.eikun meinaan sitä että sairaana oleva tyyppi joutuu ite ettimään tuuraajaa
eikö sen pitäisi kuulua työnjohdon tehtäviin
ai sää oot yrittäjä tms?No niinhän se kuuluukin.
juuai sää oot yrittäjä tms?
no sillompa sitä ei juuri voi kääntyä työnjohdon puoleen ja jos työvuorolistassa on sanomista niin ei muu auta ku kahtoa peiliin
Ei siinä kyllä oo sanomista muuten, kun että olisi pitänyt arvata että tuun kipeeks vapaan viikonlopun aikana. Eli olisi pitänyt pistää pari sairasteluvapaata vielä peräänno sillompa sitä ei juuri voi kääntyä työnjohdon puoleen ja jos työvuorolistassa on sanomista niin ei muu auta ku kahtoa peiliin
Toivon ihan samaa..Tästä päivästä ei kyllä tuu mitään. Olispa jo nukkumaanmenoaika.