:heart:Onpa ihanaa kateltavaa kun eno ja puolikas nauttivat toistensa seurasta :heart: Enomies rakensi pojalle jättimäisen autoradan tohon etupihan hiekotukselle, ja jäbä ajelee nyt innoissaan pikkuautoilla sitä ympäri.
mä oon syönyt niin vähä että tää toinen on jo kilahtanut päähän mäkin tässä arvon vielä...jos sais jotain päälle ja vähän hiuksia ojennukseen niin vois käydä.Tossa kun tulin kotiin niin terassit oli vielä aika tyhjiä mutta eiköhän ne tunnin sisällä rupee täyttymään. tai sit otan pussilonkkua ja menen katselee penkille3. tsih
Ja kanssa mietin mennäkö vai eikö mennä
No mä olin laiska ja ostin 2 rintaleikettä ja jotain yrttilohkoperunoitamä oon syönyt niin vähä että tää toinen on jo kilahtanut päähän mäkin tässä arvon vielä...jos sais jotain päälle ja vähän hiuksia ojennukseen niin vois käydä.Tossa kun tulin kotiin niin terassit oli vielä aika tyhjiä mutta eiköhän ne tunnin sisällä rupee täyttymään. tai sit otan pussilonkkua ja menen katselee penkille
varsinkin se viimeisinOli muuten hyvännäköisiä ruokia ruokaketjussa
Go for it ! Ihan lungisti vaan, annat fiiliksen vain viedä.x- tsih.
Himputti.
Mulla on kolme vuotta ollu nurkkabaarissa semmoinen diili, että jos alan riehumaan ja rikkomaan paikkoja, niin osaan itte kävellä ulos.
Ny mulla on toinen diili. Pikku Tirlittan ilmoitti mulle, että jos nurkkabaariin joskus eksyy +40 punatukkainen naarasotus, niin hän toimii puhemiehenäni.
Eipä mulla koskaan ole wingmania ollutkaan, mut ny kuulemma on.
Jo vain jänskättää niin, et meinaa tulla kakka pöksyyn.
:O niin muuten oli .varsinkin se viimeisin
No ilmeisesti sä olet kovastikin jo menossaöh,mä vedin vaatetta päälle söhäsin hiukset sekasesti kiinni ja vaihoin menokorvikset...pitäskö nyt sitten jonnekin mennä:O
On kyllä ihan mahtavaa miten se on puolikkaan kanssa - myös miehenmallina. Ja ihanaa että meistä on näin aikuisiällä tullu veljen kanssa ystävyksiä, ei olla taapero- ja leikki-ikää lukuunottamatta koskaan tultu toimeen. Hyvä näin:heart:
Se on hienoa, että pp:llä on lähellä toistakin miehenmallia . Ja muutoinkin - on hyvä että lapsella on muitakin kivoja aikuisia lähellä elämässään kuin vain ne vanhemmat ja lähisukulaiset.
Tuotako meinaat???Kohti elokuun samettisen pehmeää kesäyötä :heart:.....
No kai se täytyy käydä katsatamassa tilanne,tulee sit pois jos ei kiinnosta olla.No ilmeisesti sä olet kovastikin jo menossa
Mene ja pidä hauskaa, kaunis nainen :kiss:
Ihana juttu - siis teille kaikilleOn kyllä ihan mahtavaa miten se on puolikkaan kanssa - myös miehenmallina. Ja ihanaa että meistä on näin aikuisiällä tullu veljen kanssa ystävyksiä, ei olla taapero- ja leikki-ikää lukuunottamatta koskaan tultu toimeen. Hyvä näin