The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Huaaaaah mitähän sitte. Odottelen et joku käyttäis kersan saunassa et voisin heittää sen nukkumaan. Sit relaxrelax, ootellen tartteeko se velipoika vielä kuskia ennenko simahdan.

Mikä on tämä väsymys, toista viikkoa ainakin jo :O
 
kahvikirahvi
Ihana juttu - siis teille kaikille :)

Kummasti sitä ajan kuluessa vain lähentyy sen sisaruksensakin kanssa aivan uusiin suhteisiin, kun on tullut sitä elettyä elämää siihen väliin. Silmät ovat ikään kuin avautuneet huomaamaan, että se aikaisempi "riitakaveri" onkin itse asiassa se, joka tuntee sut kaikista parhaiten ja pisimmältä ajanjaksolta :).
Mä en kyl vieläkään oo ihan vakuuttunut että me tunnettais kovin hyvin, mut tässähän sitä on aikaa tutustua :)
 
AaKoo - heititpä kauniin melankolisen biisin Mambalta :). Ja nyt on tunnustettava, että on käynyt karmea hasardi mulla, sillä en ole aikaisemmin kuullutkaan - hyvä juttu että sain erheen korjatuksi.

Tämä lauluhan kutsuu ihan tanssimaan ja tunnelmoimaan :heart:....ihana hidas sävelmä, toisen iho toista vasten....

Ja mikäs se on kauniimpaa ja mieliinpainuvampaa kuin mahdollisuus ja siitä urkeneva tilaisuus jakaa lämmin ja lempeä elokuun kesäyö kaksin :)
 
Mä en kyl vieläkään oo ihan vakuuttunut että me tunnettais kovin hyvin, mut tässähän sitä on aikaa tutustua :)
ei mekään olla veljen kanssa oltu mitään sydänystäviä koskaan mutta kun mulle tuli toi ero exästä niin mun ja veljen välit läheni. ehkä siksi et sillon kun ero tuli niin suurinpiirtein asuin veljen luona kun en pystynyt olemaan yksin.Sen jälkeen veljestä on tullut auttavainen ja pitää huolta musta(vaikkei sitä aina suostu myöntämään,näkyy "kiusaamisena" ).
 
AaKoo - heititpä kauniin melankolisen biisin Mambalta :). Ja nyt on tunnustettava, että on käynyt karmea hasardi mulla, sillä en ole aikaisemmin kuullutkaan - hyvä juttu että sain erheen korjatuksi.

Tämä lauluhan kutsuu ihan tanssimaan ja tunnelmoimaan :heart:....ihana hidas sävelmä, toisen iho toista vasten....

Ja mikäs se on kauniimpaa ja mieliinpainuvampaa kuin mahdollisuus ja siitä urkeneva tilaisuus jakaa lämmin ja lempeä elokuun kesäyö kaksin :)
Jos ihanaiseni on muutakin missannut, niin siltä varalta tuossa Sydänmäeltä kylmää aamukahvia:

[video=youtube;9jWDUetPUTw]http://www.youtube.com/watch?v=9jWDUetPUTw[/video]
 
kahvikirahvi
Perhe on kyllä :heart:

Ei oo puolikaskaan isiä kysellyt, sen verran vain että eilen sanoi että "isin olisi pitänyt tulla käymään".
Mutta hyvin met pärjätään, tää viikko on kyl menny aika kivuttoman uhmattomastikin :) hyvä.

Tsadilainen on kuitenki tullu toisiin aatoksiin ko ole kuulunu koko päivänä mitään |O
okei tiiän et se on jossain remppailemassa mökkiä enkä sijainnin perusteella menis takuuseen että on kuuluvuuksia. Tai ehkä joku hämyheikki on syönyt sen :D
 
ei mekään olla veljen kanssa oltu mitään sydänystäviä koskaan mutta kun mulle tuli toi ero exästä niin mun ja veljen välit läheni. ehkä siksi et sillon kun ero tuli niin suurinpiirtein asuin veljen luona kun en pystynyt olemaan yksin.Sen jälkeen veljestä on tullut auttavainen ja pitää huolta musta(vaikkei sitä aina suostu myöntämään,näkyy "kiusaamisena" ).

Itellä velipojan kanssa kummalliset välit. Lähinnä ne johtuu hänestä (minun mielestä) että siis nähdään noin joka toinen vuosi. Toisaalta kun ollaan yhessä niin on kummallakin mukavaa. Tosin voipi olla että hänkin sanoisi melkein samoin..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä