The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onpa ihanaa kateltavaa kun eno ja puolikas nauttivat toistensa seurasta :heart: Enomies rakensi pojalle jättimäisen autoradan tohon etupihan hiekotukselle, ja jäbä ajelee nyt innoissaan pikkuautoilla sitä ympäri.
:heart:

Se on hienoa, että pp:llä on lähellä toistakin miehenmallia :). Ja muutoinkin - on hyvä että lapsella on muitakin kivoja aikuisia lähellä elämässään kuin vain ne vanhemmat ja lähisukulaiset.
 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
3. tsih

Ja kanssa mietin mennäkö vai eikö mennä :D
mä oon syönyt niin vähä että tää toinen on jo kilahtanut päähän:D mäkin tässä arvon vielä...jos sais jotain päälle ja vähän hiuksia ojennukseen niin vois käydä.Tossa kun tulin kotiin niin terassit oli vielä aika tyhjiä mutta eiköhän ne tunnin sisällä rupee täyttymään. tai sit otan pussilonkkua ja menen katselee penkille:D
 
mä oon syönyt niin vähä että tää toinen on jo kilahtanut päähän:D mäkin tässä arvon vielä...jos sais jotain päälle ja vähän hiuksia ojennukseen niin vois käydä.Tossa kun tulin kotiin niin terassit oli vielä aika tyhjiä mutta eiköhän ne tunnin sisällä rupee täyttymään. tai sit otan pussilonkkua ja menen katselee penkille:D
No mä olin laiska ja ostin 2 rintaleikettä ja jotain yrttilohkoperunoita :)
Tosin söin ne jo 3h sitten.

Luultavasti vika lämmin terassi-ilta/yö.
Mun ei tarvis kun vaatteet vaihtaa :)
 
x- tsih.

Himputti.

Mulla on kolme vuotta ollu nurkkabaarissa semmoinen diili, että jos alan riehumaan ja rikkomaan paikkoja, niin osaan itte kävellä ulos.

Ny mulla on toinen diili. Pikku Tirlittan ilmoitti mulle, että jos nurkkabaariin joskus eksyy +40 punatukkainen naarasotus, niin hän toimii puhemiehenäni.

Eipä mulla koskaan ole wingmania ollutkaan, mut ny kuulemma on.

Jo vain jänskättää niin, et meinaa tulla kakka pöksyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
x- tsih.

Himputti.

Mulla on kolme vuotta ollu nurkkabaarissa semmoinen diili, että jos alan riehumaan ja rikkomaan paikkoja, niin osaan itte kävellä ulos.

Ny mulla on toinen diili. Pikku Tirlittan ilmoitti mulle, että jos nurkkabaariin joskus eksyy +40 punatukkainen naarasotus, niin hän toimii puhemiehenäni.

Eipä mulla koskaan ole wingmania ollutkaan, mut ny kuulemma on.

Jo vain jänskättää niin, et meinaa tulla kakka pöksyyn.
Go for it :)! Ihan lungisti vaan, annat fiiliksen vain viedä.

Kohti elokuun samettisen pehmeää kesäyötä :heart:.....

Oikein ihanaa iltaa!
 
kahvikirahvi
:heart:

Se on hienoa, että pp:llä on lähellä toistakin miehenmallia :). Ja muutoinkin - on hyvä että lapsella on muitakin kivoja aikuisia lähellä elämässään kuin vain ne vanhemmat ja lähisukulaiset.
On kyllä ihan mahtavaa miten se on puolikkaan kanssa - myös miehenmallina. Ja ihanaa että meistä on näin aikuisiällä tullu veljen kanssa ystävyksiä, ei olla taapero- ja leikki-ikää lukuunottamatta koskaan tultu toimeen. Hyvä näin :)
 
On kyllä ihan mahtavaa miten se on puolikkaan kanssa - myös miehenmallina. Ja ihanaa että meistä on näin aikuisiällä tullu veljen kanssa ystävyksiä, ei olla taapero- ja leikki-ikää lukuunottamatta koskaan tultu toimeen. Hyvä näin :)
Ihana juttu - siis teille kaikille :)

Kummasti sitä ajan kuluessa vain lähentyy sen sisaruksensakin kanssa aivan uusiin suhteisiin, kun on tullut sitä elettyä elämää siihen väliin. Silmät ovat ikään kuin avautuneet huomaamaan, että se aikaisempi "riitakaveri" onkin itse asiassa se, joka tuntee sut kaikista parhaiten ja pisimmältä ajanjaksolta :).
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä