The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
En viitsi yksin mennä. Se on sitten ihan sama ku istuu kotona.
Ja höpö höpö.Mä lähen aina yksin ja jos joku istuu seuraan niin istuu ja jos ei niin istun yksin.Oli ajatus et lähen tänää terdelle mut saa nyt nähä jaksanko kun oli sellanen päivä ja kun sain vattan täyteen ja istun sohvalla niin tulee väsymys.
Mut ei se nyt sama asia ole,puhut höpöjä.
 
ikiuni
Ja höpö höpö.Mä lähen aina yksin ja jos joku istuu seuraan niin istuu ja jos ei niin istun yksin.Oli ajatus et lähen tänää terdelle mut saa nyt nähä jaksanko kun oli sellanen päivä ja kun sain vattan täyteen ja istun sohvalla niin tulee väsymys.
Mut ei se nyt sama asia ole,puhut höpöjä.
Oon joskus ollu ja se on vittumaista olla siellä yksin.
 
Ikiuni, harmi ettei kaverit pääse sun luo. Yritähä jaksaa ja iso halaus.
Juttele meijän kanssa, jos ees vähän meijän virtuaaliseura helpottaisi ahistusta.

Mä tein pienen suklaamikrokakun. :)
 
jaa,no ei musta ainakaan,ainakaan aina. Mut yleensä törmää johonkin tuttuun tai joku tulee seuraan.Ja mua ei silleen haittaa joskus on kiva istua itekseen.
Sinkkuvuosina mä liikuin useinkin itekseni ja musta se oli ihan jees :). Mä tykkään olla ihmisten parissa, joten mua ei niin liikuttanut että tuliko joku siihen viereen turisemaan vai ei - viihdyin (ja viihdyn yhä) hyvin itekseni.

Mutta - me ollaan kaikki niin erilaisia. Mä ymmärrän hyvin myös sen, ettei tykkää mennä itekseen vaan haluaa että siinä on kaverikin mukana. Ja tuohan se toki tiettyä turvallisuutta ja helppoutta.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä