En edes uskaltaisiÄlä epäile naisen pystyvyyttä tehdä asioita joita se päättää tehdä
En edes uskaltaisiÄlä epäile naisen pystyvyyttä tehdä asioita joita se päättää tehdä
Just soitin kaverille. Ei ole kotona. On yks toinen jolle vois soittaa. Meinaan tää ahdistus on aika vittumaista. Helpottaa kun on seuraa.Ikiuni, eikö kukaan kaveri pääsis sun luona käymään ?
Voi pehva, Lidlin mustikoissa oli pari pilaantunuttu ja homeista marjaa
:hug:Just soitin kaverille. Ei ole kotona. On yks toinen jolle vois soittaa. Meinaan tää ahdistus on aika vittumaista. Helpottaa kun on seuraa.
:hug:Just soitin kaverille. Ei ole kotona. On yks toinen jolle vois soittaa. Meinaan tää ahdistus on aika vittumaista. Helpottaa kun on seuraa.
Ja höpö höpö.Mä lähen aina yksin ja jos joku istuu seuraan niin istuu ja jos ei niin istun yksin.Oli ajatus et lähen tänää terdelle mut saa nyt nähä jaksanko kun oli sellanen päivä ja kun sain vattan täyteen ja istun sohvalla niin tulee väsymys.En viitsi yksin mennä. Se on sitten ihan sama ku istuu kotona.
Höh, toisellakin kamulla on muuta tekemistä.
Ak ei asu kamalan kaukana eikä taida kyöpelikään.:hug:
Kaikki ketjulaiset asuu ihan väärissä paikoissa : /
Niinpä.:hug:
Kaikki ketjulaiset asuu ihan väärissä paikoissa : /
Oon joskus ollu ja se on vittumaista olla siellä yksin.Ja höpö höpö.Mä lähen aina yksin ja jos joku istuu seuraan niin istuu ja jos ei niin istun yksin.Oli ajatus et lähen tänää terdelle mut saa nyt nähä jaksanko kun oli sellanen päivä ja kun sain vattan täyteen ja istun sohvalla niin tulee väsymys.
Mut ei se nyt sama asia ole,puhut höpöjä.
jaa,no ei musta ainakaan,ainakaan aina. Mut yleensä törmää johonkin tuttuun tai joku tulee seuraan.Ja mua ei silleen haittaa joskus on kiva istua itekseen.Oon joskus ollu ja se on vittumaista olla siellä yksin.
no eikö sillon ole parempi istua kotona, halvemman juoman ja viihdykkeiden keskellä?jaa,no ei musta ainakaan,ainakaan aina. Mut yleensä törmää johonkin tuttuun tai joku tulee seuraan.Ja mua ei silleen haittaa joskus on kiva istua itekseen.
täällä on kesäsin hienoa istua terassilla kun on hienot näkymät joten mielummin siellä yksin ja ehkä saa seuraa kuin kotona 4seinän sisällä. aina tietty jaksa mutta sitten kun jaksaa.no eikö sillon ole parempi istua kotona, halvemman juoman ja viihdykkeiden keskellä?
Sinkkuvuosina mä liikuin useinkin itekseni ja musta se oli ihan jees . Mä tykkään olla ihmisten parissa, joten mua ei niin liikuttanut että tuliko joku siihen viereen turisemaan vai ei - viihdyin (ja viihdyn yhä) hyvin itekseni.jaa,no ei musta ainakaan,ainakaan aina. Mut yleensä törmää johonkin tuttuun tai joku tulee seuraan.Ja mua ei silleen haittaa joskus on kiva istua itekseen.
Joskus on ihan kiva mennä katsoon kaupunkielämääkinno eikö sillon ole parempi istua kotona, halvemman juoman ja viihdykkeiden keskellä?