:wave: Moi!päivää :wave:
:wave: Moi!päivää :wave:
Onnittelut vai pahoittelut?Negaa oli niin kuin vähän arvelinkin. =)
Niinhän se on että asiat menee miten sovitaan ja teillä pysyisi kaikki oikeastaan muuten ennallaan ja tuo kuulostaa hyvältäSe riippuu miten sovitaan. Mä ehdotin semmosta että tapaamiset pysyy ennallaan (toki jos sen pidennetyn viikonlopun sais viralliseen sopimukseen niin olis jees), tarha ja tulevaisuudessa koulu, kuten myös neuvola saa luovuttaa tietoja ämpärille, on oikeus hakea tarhasta ja olla tietoinen lapsen kaikista asioista.
Eli periaatteessa ainoa muutos on että pelkkä mun allekirjoitus riittää esim. tarhapaikan vaihtoon tai uuden hakuun, passin saamiseen ym virallisempiin asioihin. Joista tietenkin keskustellaan etukäteen.
Mun mielestä toi olis kohtuullinen, isää syrjimätön sopimus joka kuitenkin takais sen että se ei voi hankaloittaa meidän asioiden hoitamista jos tulee riitatilanne.
Eipä tarvitse enää miettiäOnnittelut vai pahoittelut?
Mä voin tulla kohta sun kanssa jos sitten viruttelet värin pois mun tukastaTulukee joku raahaamaan miut tuonne suihkuun..
Joo, onnistuuMä voin tulla kohta sun kanssa jos sitten viruttelet värin pois mun tukasta
KivaJoo, onnistuu
Onnittelu tietenkin. Mulla on ehkäisy sitä varten että ei tule ei toivottua raskautta. Emme asu yhdessä emmekä ole suunnittelemassa lapsen saamista.Onnittelut vai pahoittelut?
:wave:Tulukee joku raahaamaan miut tuonne suihkuun..
Ensin kahvia ja sitten päikkärit.Kauhee ku västystää, pitäisköhän nukkua päiväunet vai keitellä kaffetta? Vai molemmat, hmm.
Mä join just.Mä keitän kaffeet
Onnea siis :flower: .Onnittelu tietenkin. Mulla on ehkäisy sitä varten että ei tule ei toivottua raskautta. Emme asu yhdessä emmekä ole suunnittelemassa lapsen saamista.
Kiitos, tällasia onnitteluja ei ole ollutkaan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30153888:Onnea siis :flower: .
Taisi olla eka kerta kun onnittelin myös näissä merkeissä .Kiitos, tällasia onnitteluja ei ole ollutkaan.
Harvemmin varmaan noin päinAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30153897:Taisi olla eka kerta kun onnittelin myös näissä merkeissä .
Osuiko luonnekuvaus kohilleen
Ehkä paremmin kuin horoskoopeissaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30153906:Osuiko luonnekuvaus kohilleen
Ehkä paremmin kuin horoskoopeissa