The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Voi vittu tätä hellettä! oikeesti,kohta meen jonnekin jäätiskiin makaamaan.makaa vaan paikoillaan niin hikii valuu lisäks pää on taas kipee,rättipäivät pahimmillaan,vatta turvoksissa ja kramppaa.Veri nais in diid:mad:

Ampiainen pörräs ympärillä kun makoilin,huidoin vaan kun luulin kärpäseks ja sit kun 45min myöhemmin nousin ylös niin tajusin et oli amppari.Nyt huusholli haisee myrkyltä kun suihkutin sen kuoliaaks ja viel hakkasin kengällä päälle. onneks oli myrkkyä kun kk sit piti hankkia. ja minä oon kyllä nainen joka ei tuolllasia yksin tykkää tappaa,pelkään ihan hemmetisti.

Eipä tänne kai muuta...
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30154311:
Voi olla aika hauska hikoilla töissä :kieh:.
Niimpä, kivaa. Ei tarvia paljoo tehä, kun hiki valuu. :x

Yksi hyvä puoli tässä helteessä on, ulkotyöntekijä pyörii ilman paitaa ja farkkushortsit jalassa. :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Bitch
Lähtisköhä pienelle (kävely)sauvakävelylle :confused: vois testata ekaa kertaa. Ei vissiin oo enää hirveä helle.
 
Niin vihaan kaupoissa kulkemista ja mitään ei löydy :mad:
Emme myy lastenkenkiä.
Emme myy lastenkenkiä, kun kaikki tilaa ne nykyään netistä :mad:
Tilasin sitten muksulle netistä samanlaiset tossut kuin nyt on, mutta isommat. Nyt ollaan sitten onnellisesti Zalandon asiakkaita ja paketti tulee joskus tuohikuussa ja ei edes lähipostiin :mad:
 
Mutta kuuluu päivään jotain hauskaakin. Kävin sitten samalla kun oltiin liikenteessä näyttämässä muksulle lapsuuden pihapiirin. Vanha naapuri tuli vastaan ja halattiin. Olen muuttanut pois sieltä muistaakseni 25 v sitten ja pihassa on vieläkin useampi tuttu naapuri.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä