The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Se riippuu miten sovitaan. Mä ehdotin semmosta että tapaamiset pysyy ennallaan (toki jos sen pidennetyn viikonlopun sais viralliseen sopimukseen niin olis jees), tarha ja tulevaisuudessa koulu, kuten myös neuvola saa luovuttaa tietoja ämpärille, on oikeus hakea tarhasta ja olla tietoinen lapsen kaikista asioista.
Eli periaatteessa ainoa muutos on että pelkkä mun allekirjoitus riittää esim. tarhapaikan vaihtoon tai uuden hakuun, passin saamiseen ym virallisempiin asioihin. Joista tietenkin keskustellaan etukäteen.

Mun mielestä toi olis kohtuullinen, isää syrjimätön sopimus joka kuitenkin takais sen että se ei voi hankaloittaa meidän asioiden hoitamista jos tulee riitatilanne.
Niinhän se on että asiat menee miten sovitaan ja teillä pysyisi kaikki oikeastaan muuten ennallaan ja tuo kuulostaa hyvältä :)
 
kahvikirahvi
No huoooh. Nyt on juteltu ja keskusteltu ja päästy yhteisymmärrykseen, ja jos vielä meinaa tulla kapuloita rattaisiin niin saatan harkita sitä kuristamista mitä joku täällä ehdotti.


Jos laps nukahtais nyt, ja mie hengähtäisin ja ehtisin taas ressaamaan sen tsadilaisen puolesta että vieläkö mahtaa duunikiireiltään joku päivä laitella viestiä :LOL:
 
kahvikirahvi
Ämpäri kyseli että lähtisinkö joku päivä sen ja puolikkaan kanssa kävelylle ja kiipeemään yhen laskettelukeskuksen huipulle. Oonko paha ihminen jos kieltäydyn, en nyt koe olevani valmis vielä hengailemaan sen kanssa pakollista enempää näiden episodien jälkeen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä