The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Mun synnytyksissä ei olis tarvinnut olla kuin 30-45 min salissa :D
Oli nopeasti ohitse kun heti melkein sai alkaa ponnistaan kun sinne pääsi.
Jotain hiton supistuksia piti odottaa vaikka ponnistutti niin maan kerpeleesti :D
Meikä vietti vaatimattomat 17 tuntia salissa, siinä olis kerinny juhlimaan ihan hyvin :D + kuus tuntia aluks vastaanotolla seurailemassa supistuksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Viimeks sain jotkut kauhian isot napit heti kun saavuttiin laitokselle,
ne pisti pään ihan mahottoman sekasin ja pari tuntia vaan makoilin ja hihittelin semmosilla patjoilla salin lattialla. :D

Ukko kyseli, että pitäskö sun kävellä tai jotain kun supistukset vallan vaimeni siinä lääkehuuruissa, ja mie vaan hihittelin että tuo mulle jumppapallo niin pompin sen kanssa :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Meikä vietti vaatimattomat 17 tuntia salissa, siinä olis kerinny juhlimaan ihan hyvin :D + kuus tuntia aluks vastaanotolla seurailemassa supistuksia.
Me jouduttiin välissä käymään kotona kun tosiaan supistukset lakkas kun seinään.
Oli onneks hiljasta, siellä ollut kun yks synnytys mun lisäksi ja sali oli varattu meille koko päiväksi. Ei me keretty kotona olla kun 2 tuntia niin tuli melkein kiire takasin...

Se ois kyl kätevää jos menis samalla kaavalla,
sairaalalta ole kun 1,5km paikalliseen kuppilaan,
sinne pieni kävelylenkki siinä välissä niin vauhdittaa vähän toimintaa :D
 
kahvikirahvi
Meikä oli ihan saatanan väsyny synnärillä, pukkas kohtutulehdusta ja kuumetta yli 38 niin en muista paljoakaan koko toimituksesta. Heräsin kuudelta perjantaiaamuna, kympiltä illalla lähttiin laitokselle ja lauantaina 20.55 synty pikkanen poika.


Päällimmäisenä jäi mieleen ko pissasin lääkärin päälle synnytyksen jälkeen :ashamed:
 
...se olis ny silviisiin,nääs, että tää lähtee kalastelemaan unta :wave:

Ei se toki vielä tule mutta kirja vois siihen kenties auttaa...niinkin herkullinen kuin "Konstit vähissä - ratkaisuja haastaviin kasvatustilanteisiin" :snotty: :D

Jos vaikka löytyis vinkkejä sille mitä tehdä kypsään ikään ehtineelle riiviölle :D

Unikuvia kaikille :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä