The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Sä oot varmaan ämpärille sanonutkin noista pp:n ikäväitkuista ja sun omasta olotilastasi silloin - miten mies on siihen reagoinut, vastannut?

Niin - pallo on ämpärillä, että miten haluaa olla mukana pp:n elämässä. Sinänsä todella harmi ja surullista, kun ei kuitenkaan taida ymmärtää, miten paljon on pelissä.

Eikä sun mikään isä tartte pp:lle ollakaan :hug: - sä oot se maailman paras äiti, joka rakastaa niin kovin että sattuu :heart:
Kyllä mä sille yleensä aina infoilen jos on kovat itkut ollut, yleensä se vastailee jotain harmitusta ja lupailee tulla käymään joku päivä.
Mutta pitäkööt tunkkinsa, en jaksa enää patistella sitä. Jos ei oma lapsi kiinnosta sen enempää niin olkoon sitten. Me pärjätään kyllä ilmankin.



Vaan nyt voi vaihtaa puheenaihetta johonkin iloisempaan, vajaa pari viikkoa tsadin reissuun ja ketjumiittiin! Jee!
 
varaa samalla semmonen ryhmäposahtamissali
*valitsee numeroa äitipolille*

"Iltaa!
Hei kuule, me tarvittas semmonen extra iso synnytyssali mun lasketun ajan tienoille, tai vaikka kaks yhdistettynä sillain jos väliseinän purkaa.
Me katos piettäis Kaksplussan miitti siellä, siinä samalla kun mä synnytän, että ilokaasuakin sais olla sitten useampi pönttö ja skumppatarjoilut päälle.
Olis vielä tosi hienoa jos ois pientä suolasta naposteltavaa ja jääkaappi varattuna osallistujien omille eväille. Tietty jos ilokaasu hanat pietään kaakossa
niin siinä muita eväitä tarvitakkaan.
Hieno homma jos hoituu, kiitti sulle ja moi moi :flower:"
 
Viimeksi muokattu:
*valitsee numeroa äitipolille*

"Iltaa!
Hei kuule, me tarvittas semmonen extra iso synnytyssali mun lasketun ajan tienoille, tai vaikka kaks yhdistettynä sillain jos väliseinän purkaa.
Me katos piettäis Kaksplussan miitti siellä, siinä samalla kun mä synnytän, että ilokaasuakin sais olla sitten useampi pönttö ja skumppatarjoilut päälle.
Olis vielä tosi hienoa jos ois pientä suolasta naposteltavaa ja jääkaappi varattuna osallistujien omille eväille. Tietty jos ilokaasu hanat pietään kaakossa
niin siinä muita eväitä tarvitakkaan.
Hieno homma jos hoituu, kiitti sulle ja moi moi :flower:"
sääkin luet mua kuin avointa kirjaa
 
Minä kyllä vannoin etten enää synnytyksiin lähde, mutta kaitpa se herkun päräyttävät pullautuspileet pitäs tulla kahtomaan :D
Mun synnytyksissä ei olis tarvinnut olla kuin 30-45 min salissa :D
Oli nopeasti ohitse kun heti melkein sai alkaa ponnistaan kun sinne pääsi.
Jotain hiton supistuksia piti odottaa vaikka ponnistutti niin maan kerpeleesti :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä