taitaavat nähdä niitä genitaaleja enemmän kuin haluisivatMuttaku mie haluaaaaan! En siis repiä, vaan käyä rei'itettävänä.
Harkittin joskus genitaalilävistystäki, mut ne on ihan törkeen kalliita. Eikö niiden lävistäjien kuuluis ennemmin maksaa siitä että ne saa nähä privaatteja paikkoja?
Noh... noh... höh.taitaavat nähdä niitä genitaaleja enemmän kuin haluisivat
Mä vaan oon aina miettinyt et eiks ne häirää ja hankaa sit siellä housuissa? :xmas:Muttaku mie haluaaaaan! En siis repiä, vaan käyä rei'itettävänä.
Harkittin joskus genitaalilävistystäki, mut ne on ihan törkeen kalliita. Eikö niiden lävistäjien kuuluis ennemmin maksaa siitä että ne saa nähä privaatteja paikkoja?
Eiku ne vois hieroa mukavasti samalla kun liikehtiiMä vaan oon aina miettinyt et eiks ne häirää ja hankaa sit siellä housuissa? :xmas:
En tiedä onko tämä nyt helpotus mutta...Voihan vattu.
Alkaa ahdistaan tässä asuminen kohta. Aivan unelmakämppä, unelma paikalla, enemmän kun kohtuullinen vuokra jne.. mutta tuo vuokraisäntä :kieh:
Saamaton ja pihi. Haluaa kaiken korjata ja laittaa itse,
kuokkii kyllä kukkapenkkejä ilta yhteentoista,
muttei korvaansa lotkauta kun vesiputket rykii ja sähköt on sekasin.
Hän katsoo niitä joskus.
Ja nimenomaan HÄN katsoo, ammattilaiset on liika kalliita
Talon ilmaputkia ole varmaan 30 vuoteen putsattu,
ja nyt laitto meidät allekirjottaan kirjallisen lapun että me ei saada kuivata pyykkiä sisällä kesäkautena, kun asuntojen ilmanvaihto ei siihen riitä :O
Kaikkien 12 talouden pitäis sulassa sovussa kuivata pyykkinsä tuolla yhdellä sateenvarjotelineellä joka on pihalla
Ja ukko tänään kuunteli kokonaisen tunnin uskon tuputusta tuolta hömelöltä |O
Vuokraisäntä jako siinä lippua ja lappua, anto nettisivujen osoitteita,
oikeen inttämällä intti kuin helpompaa olis meidänkin elämä jos tultaisiin uskoon,
ja kuin paljon parempi tulevaisuus lapsille annettais.
Häntä surettaa katsoa nuoria ja vääräuskosia,
jotka heittää elämänsä hukkaan jne... plaa plaa.. :headwall:
En oikeesti jaksa jos tuo alkaa ahisteleen meitä jatkuvasti :kieh:
Äh, saman tekee geishakuulat ja ne on helpompi ottaa pois, eikä oo pelkoa et reikä umpeentuuEiku ne vois hieroa mukavasti samalla kun liikehtii
:saint::O naiset!!!
No mutta jos rei'ittää oikean paikan niin sehän vois tehä hyvälle mielelle sitten kellon ympäri :saint:Äh, saman tekee geishakuulat ja ne on helpompi ottaa pois, eikä oo pelkoa et reikä umpeentuu
No vois.En tiedä onko tämä nyt helpotus mutta...
Se isännöijä voisi olla pervo joka ahdistelee sua, tulee luvattomasti asuntoon avaimilla jonkun tekosyyn varjolla ja ja ja... en viitsi jatkaa
Ääääh, rassaa vaan liikaa niin et siihen turtuu, eikä sit mikään tunnu miltäänNo mutta jos rei'ittää oikean paikan niin sehän vois tehä hyvälle mielelle sitten kellon ympäri :saint:
Mä suunnittelin sellasta mikä tulis tohon ulompien häpyjen väliin, eikä osuis arkoihin paikkoihin.Pakko sanoa tähän väliin, että ammattimaiset lävistäjät ei sitä "kaikkein herkintä" suostu lävistämään, koska se voi tuhota tunnon siitä kokonaan.
Ei ainakaan joitain vuosia sitten. Ainahan tekijöitä löytyy, mutta ammattilaiset ei kyllä sitä käsittääkseni tee.
Voiminen on yks asia. Viittiminen on toinen asia. Ne ei o millään muotoa riippuvaisia toisistaan.No vois.
Mut sellasta vois täräyttää luuvitosella ottalohkoon ihan huoletta.
Tuollasta ei viiti, eikä oikein edes voi
Totta.Voiminen on yks asia. Viittiminen on toinen asia. Ne ei o millään muotoa riippuvaisia toisistaan.
Öitä :wave:Mie taidan laittaa nyt nukkumaan. Hy ja ku.
Hyv ööt pöpöt.
*tuiks herkun tissiin ja karkuun -> *