The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Tsadilaisella on oltava joku ketunhäntä kainalossa. Ei se voi olla tommonen :O

Siis jos se on oikeesti sellai mitä se on kertonut, niin tuli vähä sellanen out of my league-fiilis. Sotten why me. Why why why!! En kestä.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30129330:
Mitäs se on keksinyt :D.
Ihan varmana se vaan mielistelee kauheesti ko naismaku on kokoajan just sellanen ko sanon että mie olen semmonen ja tämmönen niin se vastaa että joo, just sellasesta hän tykkää.

Ja joku sikarikas ex-malli ei oo ihan sitä mistä työtön ja römpsähtänyt yyhoomutsi vois haaveillakaan saavansa :O ei ummarra!
 
Ihan varmana se vaan mielistelee kauheesti ko naismaku on kokoajan just sellanen ko sanon että mie olen semmonen ja tämmönen niin se vastaa että joo, just sellasesta hän tykkää.

Ja joku sikarikas ex-malli ei oo ihan sitä mistä työtön ja römpsähtänyt yyhoomutsi vois haaveillakaan saavansa :O ei ummarra!
Joko se on oikeasti tuommonen tai sitten sellainen peesailija, joka tosiaan myötäilee kaikkea sanomaasi. Ehkäpä asia selkiytyy kun pääsette oikeasti tapaamaan :).

Ja sie mikään römpsähtänyt ole. Hassu :D.
 
Ihan varmana se vaan mielistelee kauheesti ko naismaku on kokoajan just sellanen ko sanon että mie olen semmonen ja tämmönen niin se vastaa että joo, just sellasesta hän tykkää.

Ja joku sikarikas ex-malli ei oo ihan sitä mistä työtön ja römpsähtänyt yyhoomutsi vois haaveillakaan saavansa :O ei ummarra!
Onks se ex-malli :O? no ilmakos olikin hyvännäkönen. tai et voihan muutenkin olla mut se oli kyllä aika hottis...jos näin nyt saa sanoa:D
 
kahvikirahvi
Onks se ex-malli :O? no ilmakos olikin hyvännäkönen. tai et voihan muutenkin olla mut se oli kyllä aika hottis...jos näin nyt saa sanoa:D
Saa, näytinkö sulle sitä kuvaa missä se oli ilman paitaa? Sitä suremmalla syyllä parempi pitää vaatteet päällä ettei tuu alemmuuskompleksia :LOL:

Ja kyöpsis, kyllä mä aika römpsähtäny oon ko lihonnu neljä kiloa tänä kesänä :D ja mulle kertyy vain mahaan, vois tulla vaikka peppuun mielummin.
 
Saa, näytinkö sulle sitä kuvaa missä se oli ilman paitaa? Sitä suremmalla syyllä parempi pitää vaatteet päällä ettei tuu alemmuuskompleksia :LOL:

Ja kyöpsis, kyllä mä aika römpsähtäny oon ko lihonnu neljä kiloa tänä kesänä :D ja mulle kertyy vain mahaan, vois tulla vaikka peppuun mielummin.
Neljä kiloa saa onneksi nopeasti tarpeen tullen karistettua :).
 
Saa, näytinkö sulle sitä kuvaa missä se oli ilman paitaa? Sitä suremmalla syyllä parempi pitää vaatteet päällä ettei tuu alemmuuskompleksia :LOL:

Ja kyöpsis, kyllä mä aika römpsähtäny oon ko lihonnu neljä kiloa tänä kesänä :D ja mulle kertyy vain mahaan, vois tulla vaikka peppuun mielummin.
Näytit:whistle: Ekalla kerralla sit vaan pimeessä kopelointia:D
Ja sussa mitään ylimäärästä ole,ei ainakaan näy missään.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30129378:
Näähh.. Älä mene. Ei tuo määrä niin paljoa ole, että kannattaisi alkaa kitulinjalle :).
On se tässä rungossa. no enkä ny oikeesti kitumaan ala, kevyemmin vois kyllä napostella. Nyt saa hyötyliikuntaaki ko ei ole autoa :D
 
Tää nyt voi kuulostaa vähän oudolta kysymykseltä, mutta sattuuko täällä olemaan paikalla ketään niin (omaan) elämäänsä kyllästynyttä, että haluais vaihtaa mun kanssa pari sanaa vaikka yv:llä. En viitsisi oikein soitella kenellekään tähän aikaan kun ei mitään akuuttia hätää kuitenkaan ole.
Aina voi laittaa yv:tä jos tuntuu tarve olevan!
 
Huomenta! Masa-prkl kävi vaan vähän läpsimässä puolihölmöllä poskille, ei antanu kunnon kyytejä eikä tyhjentänyt säkkejään :mad:

Kiitollisena kuitenkin otan vastaan tämän maanantaiaamun ja uuden viikon uusine haasteineen ja kipuineen.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
IhQ
Huomenta!

Taisin nukkua silti ihan ok, vaikka lapsi oli tullu viereen ja nukuin osan yötä sängyn keskipaikalla, jousipatjojen reunat painoi joka puolelta..meillä on niin huono petari ettei se paljoa pehmennä. Petarikaupoille siis mentävä kuhan sais tuon autokoulun maksettua alta pois.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä