The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tätä nykyä on muuten mielenkiintoista käydä ihan vaan kaupassa tuossa meijen kylämarketissa. Seutukunnalle kun on tullut kesäturisteja pilvin pimein, joten tunnelmassa sekä vieraiden kielten sekametelisopassa riittää :D

Ja musta aivan ihanaa eli en ahdistu ollenkaan siinä kärrytungoksessa ja puheensorinassa. Mutta tämän viikon aikana oonkin saanut sitten huomata, että taijankin olla aika harvinaisuus. Siis että mulla ei naamavärkki, vaikka en mikään ruusu todellakaan ole vaan pikemminkin peruna :D, ole sillä jokapäiväisellä norsun römpsällä kuten meijen kylän hameväellä sitten on. Paitti ei näillä sirkeillä mummosilla, jotka mennä viipottavat kukkahelmat heilahdellen :heart: :D

Mutta kovin, kovin tuntuu kurjalta nuitten römpsänaamojen puolesta : /. Sitruunansyömisellä on toki ne omat terveysvaikutuksensa mutta liika on liikaa siinäkin suhteessa...hymyilen on vain niin paljon kivempi mennä ja olla :).


...liipalaapa lässyn läätä :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna ja famipala
...olinpa muuten tänään juoni :O :rolleyes:


Kävinkin mansikkamaalla pyllyilemässä puolenpäivän maissa. Jäi sitten herkkuhetki saamatta :snotty:....ja hyvä niin, sillä mun persus - muun muassa- on pureksittu aivan tärviölle |O

(ihan hirveen oleennaista infopläjäytystä pukkaa :D)

Mutta. Mun Mies sitten - kun mä siinä kuitenkin kärvistelin sen kutinan keskellä - ihan naama peruslukemalla meni loihimaan, että kuulemma oikein villit seksipedot kärsivät runsaasti itikoiden lähikontaktista.

:O :O :O

...siis...tota...vedättikö se mua höplästä vai...:whistle:...taijankin olla ihan hilijaa...:xmas: :D
 
Voihan sitä aina kysyy juu...
...siinä nyt mitn kysyä tartte, kun ilmottelet vaan sopivaa päivämäärää ja kellonaikaa (jotenkin oletan, että tiiät ko. paikkakunnan, niin voit hyvin sopia paikkaa ja aikaa ihan reteesti suoraan. Terassille siitä tutustumaan!) :)

Eikös tuo alastulo jo sitä kyselykierrosta jo valmiiksi tehnyt eli vapaita kohteita löytyy. Enää vain pienet tapaamisviilailut puuttuvat.


Treffille! Treffille!Treffille!:attn:
 
Omenalonkero on hyvää, pari kertaa maistanut.

Nyt olis kupu täytetty itsetehdyllä Italianpadalla, on miljoona kertaa parempaa kuin kaupan tekeleet. :) Ehkä pari karkkia viellä mahtuu kupuun. :)
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä