...ja nythän sulla on sitten aikaa tehdä sille asialle jotain !josta tulikin mieleen että minuu jäi vaivaa vähän se alastulon joku tuttu...
...ja nythän sulla on sitten aikaa tehdä sille asialle jotain !josta tulikin mieleen että minuu jäi vaivaa vähän se alastulon joku tuttu...
Mitä mää sille voin tehdä kun en tunne koko ihmistä ja alastuloakaan ei näy jotta vois udella....kiusas sekin minuu...mokomakin|O...ja nythän sulla on sitten aikaa tehdä sille asialle jotain !
Ihan olen sisällä pysynytjahas tippuks kukaan muu ulos sivustolta
Laitat alastulolle yv:tä - asiat järjestyvät kyllä..varaudu sitten siihen, että se voi olla rivakkaakin menoaMitä mää sille voin tehdä kun en tunne koko ihmistä ja alastuloakaan ei näy jotta vois udella....kiusas sekin minuu...mokomakin|O
Ja voi vattendaali ja pyhän reinarin kolmas peräreikä kun tää sivu kaatuileeiHerkku spotattu. Herännyt päikyiltään
mee sää sohvalle, mää voin vääntää safkat.Ja voi vattendaali ja pyhän reinarin kolmas peräreikä kun tää sivu kaatuilee
enkä saa ees luettua mitä kaikkee täällä onkaan pantu ja minne
Olo vaan paheni typerillä päikkäreillä,
vedin satsin paramaxeja, kohta olis pakko kyetä laittaan ruokaa :snotty:
Ostin yhden tölkin ja koemaistan.mun uus herkku on tää
Mää vedän näitä ihan solkenaan nykysin...kuulostan ihan alkkikselta Mut kylmänä nää on niin Ahh!Ostin yhden tölkin ja koemaistan.
tehdään isompi satsi kerralla niin riittää porukalle
Voihan sitä aina kysyy juu...Laitat alastulolle yv:tä - asiat järjestyvät kyllä..varaudu sitten siihen, että se voi olla rivakkaakin menoa
Mulla paras se peruslonkku (kurko paras) mutta pitää maistella muitakinMää vedän näitä ihan solkenaan nykysin...kuulostan ihan alkkikselta Mut kylmänä nää on niin Ahh!
:O jaaaaa...mee sää sohvalle, mää voin vääntää paskat.
...siinä nyt mitn kysyä tartte, kun ilmottelet vaan sopivaa päivämäärää ja kellonaikaa (jotenkin oletan, että tiiät ko. paikkakunnan, niin voit hyvin sopia paikkaa ja aikaa ihan reteesti suoraan. Terassille siitä tutustumaan!)Voihan sitä aina kysyy juu...
kuulkaas nyt nainen!:O jaaaaa...
Tää on mun perus mitä juon mut otto omena tullut tän rinnalleMulla paras se peruslonkku (kurko paras) mutta pitää maistella muitakin
Lime-kaktus kanssa ihan ok ja samba.
Tuo just onTää on mun perus mitä juon mut otto omena tullut tän rinnalle