The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Aivopesu tuottaa selvästikin tulosta.

- Anna mulle maitoa.
- Pitäiskö pyytää vähän kauniimmin?
- Kiltti äiti, kaunis äiti, saisinko maitoa?


Muuten tänään onkin ollut suht paska aamu. Herättiin kuudelta, ja mä koitin jatkaa torkkumista telkkari lapsenvahtina. Mutta ei, en enää muista mihin heräsin kun se tossa perseili, mutta siinä vaiheessa kun kuului MIAU ja pyykkikoneen luukku läimäistiin kiinni niin tuli kire sängystä. (huom, mulla ei oo koskaan koneen johto seinässä kiinni ellen pese pyykkiä, just tätä oon pelännyt, mutta säikähdin niin saatanasti.) Oli sinne tungettu sitten vähän dinosauruksiakin. Ja kissat oli vähän saanu ruokaa. Tai oikeammin joku oli söynyt kissojen ruuat, ja siivonnut vähän hiekkalaatikkoa ja jättänyt lapionkin todisteeksi laatikkoon.... Äh. E taida kyllä lähtee perheen kanssa mihinkään rannalle, ennustelen että päiväunet tekis ihan hyvää tolle kakaralle kun on niin ajoissa herännyt piruilemaan.
Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..

Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
 
...kukkutiluuruu :wave: :D

Hilirimpsistä vaan, sen on edessä ihanan kukkea aurinkoinen kesäpäivä - niin sain kivasti herätä pääskysten ilmakirmailuun :)

Oikeesti mä kyllä heräsin siihen kun kaksi nuorimmaista päätti, että nytjustheti on aika nousta ylös eli aivan liian aikaisin. Mutta heti perään mä kuitenkin hoksasin noi pääskyset :D

Ja mitä tulee harmahtaviin rintakarvoihin, niin ne ovat vain ja puhtaasti charmanttisuuden multihuipentumaa :heart:!

Ja se vaihtopääjuttu ois, kiitosta vaan, enemmän kuin tervetullutta! Varsinkin silloin kun migreeni riivaa...ja jos jälkikasvulta lähtis asiaa kyselemään just silloin kun joutuvat kärsimään aivan puusta pudonneesta esihistoriallisesta fossiiliesiintymästä, jolla vielä on riesana keuhkoileminen, niin hankkisivat taatusti aimo kasan varapääliittimiä. Ihan yhteisen hyvän nimissä :xmas: :D
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..

Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
Minä tiiän... Onneksi tuo vanha rouva ei enää syö kun sen verran mitä jaksaa,
vielä pari vuotta sitten oli kaiken hotkiva rohmu.

Tiiättekö muuten mitä käy kun koira vetää pellillisen kinkun rasvaa naamariinsa?
 
kahvikirahvi
Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..

Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
Varmaan samalta kun amerikanabuldoggi joka on syöny neliön muovimattoo ja kolkyt neliösenttiä betoniseinää?
 
Huomenta :wave: Tänään olis treffit J:n kummitädillä, sinne tulee muutama muukin mein amisluokkalainen lapsineen, kiva nähä vähän niitäkin, kun jääny ton muuton myötä vähän vähille toi treffailu, ku ei tunnu oikee tota aikaa olevan ikinä tarpeeks.

Eilen mein piti käydä uimassa, mutta se sitte peruttiin, kun nuo ei osaanu käyttäytyä, niin tänään yritetään sitte uudemman kerran :)
 
hirvee ripuli?

hirvimetillä pitää muuten olla tarkkana, hirvikoirat on tosi ahneita hirviukkojen eväille, erityisesti maggaraan
Kutakuinkin näin... Metka näky kun koira painaa aattoiltana pitkin hankia ja joka pyrähdyksellä kuuluu myöskin törähdys ja jouluaamun aurinko paljastaa semmosen ruikulaisen ruskean siksak kuvion menevän ristiin rastiin etupihalla.

Hirvikoira se on tuokin, ja maggaralle kovin perso, jotenkin tuntuu että se persous kasvaa kun eväkset on jonkun muun :D
 
Minä tiiän... Onneksi tuo vanha rouva ei enää syö kun sen verran mitä jaksaa,
vielä pari vuotta sitten oli kaiken hotkiva rohmu.

Tiiättekö muuten mitä käy kun koira vetää pellillisen kinkun rasvaa naamariinsa?
Tiiän tuonkin, kiitos anopin jonka mielestä koirille voi syöttää kaikkea. Tiiätkö muuten miltä näyttää rivari kolmio ja anopin naama tuon jälkeen..? :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..

Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
..valitettavan hyvin tiiänkin :snotty:...ja voi valtava sitä jälkikuppelehtimisen ja huolenmäärää...sekä sen siunailemista kun ei voi mitään tajuta saati oppia saati mitään sen turhan usean tilaisuuden tiimoilta...

Rakas ihana vöyhkäpääni :heart: - pönttö emäntä sulla silloin aikoinaan oli, vaikka niin kovin mua yritit kouluttaa :snotty: :D

Johan heitti ikävän puolelle...eikä ole tässä tilanteessa hyväksi ollenkaan, sillä tässä olis tyrkyllänsä ihania pentusia ja mä vielä yritän asiassa olla topakan tomerana, että juuei.

Pehmittelijöissä on tekeminen :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: RehuLeski
Sexykästä siilikuuppasta siis pukkaa :D

Mutta siilithän ovat ihania :heart:
:ashamed:



Nooh, jos tässä sais kiinni niskasta itseään, niin kiloja kun saisi pois niin näyttäisi paremmalta.

Siistin vähän kaappeja tuossa niin löysin vanhan kuvan itsestäni 17-18-vuotiaana ja voj herranen aika miehän olin komia nuor poika :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä