The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllä, nauroin hulluna vessan peilin edessä kun pitkiä suortuvia tipahteli lattialle.

Tiedät varmaan sellaisen elokuvien hullun pahiksen naurun, semmoinen "Muahahahahahaha" just sellanen.
Voin kuvitella :D

Varmaan samanmoinen hullun kiilto silmissä kun mulla aikanaan,
nyrhesin PUUKOLLA pitkän tukan lyhkäsemmäks kun en tiennyt mitä muuta sille tekisin ja meni hermo vallan totaalisesti.

Tosin se hullun nauru muuttu pärskähdysten kautta lievään "OMG mitä mä oon tehnyt paniikkiin" sillä kertaa :ashamed:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja FreezeCat
Voin kuvitella :D

Varmaan samanmoinen hullun kiilto silmissä kun mulla aikanaan,
nyrhesin PUUKOLLA pitkän tukan lyhkäsemmäks kun en tiennyt mitä muuta sille tekisin ja meni hermo vallan totaalisesti.

Tosin se hullun nauru muuttu pärskähdysten kautta lievään "OMG mitä mä oon tehnyt paniikkiin" sillä kertaa :ashamed:
Minä kyllä kovasti tykkään naisista jotka jaksaa pitää hiuksistaan huolta :ashamed:

Ei se mitä minä teen vaan sanon jne :LOL:
 
:ashamed:



Nooh, jos tässä sais kiinni niskasta itseään, niin kiloja kun saisi pois niin näyttäisi paremmalta.

Siistin vähän kaappeja tuossa niin löysin vanhan kuvan itsestäni 17-18-vuotiaana ja voj herranen aika miehän olin komia nuor poika :D
Mies ilman mahhoo on ku pankki ilman rahhoo.. Siis kyllähän tosi miehellä saap yks kymppi tai vähän toisellekki yli olla..
 
:ashamed:



Nooh, jos tässä sais kiinni niskasta itseään, niin kiloja kun saisi pois niin näyttäisi paremmalta.

Siistin vähän kaappeja tuossa niin löysin vanhan kuvan itsestäni 17-18-vuotiaana ja voj herranen aika miehän olin komia nuor poika :D
..nooh...tuosta kun saisit kunnolla noi simmus auki, niin hoksaisit itekin että - siunaa ja varjele, tässähän mennä vaikutta komia miehekäs mies :kiss:
 
Minä pidän huolta hiuksistani! Erityisesti siitä ettei ne pääse rehottamaan liikaa.

t. sunnuntaina ajeltu puoli päätä koneella :D
Nyt sitten mielensäpahoitus pois päältä! :D

Tuo on tyyli mikä minun mielestä pilaa lähes kaikkien ihmisten luontaisen hyvännäköisyyden (onko tuo ees sana? :D )

Hyvin harvalle minun mielestä se sopii, mutta en tietenkään ajattele että ton pitäs tehdä niinkuin minun mielestä on parempi, makuasiahan se on :D
 
kahvikirahvi
Nyt sitten mielensäpahoitus pois päältä! :D

Tuo on tyyli mikä minun mielestä pilaa lähes kaikkien ihmisten luontaisen hyvännäköisyyden (onko tuo ees sana? :D )

Hyvin harvalle minun mielestä se sopii, mutta en tietenkään ajattele että ton pitäs tehdä niinkuin minun mielestä on parempi, makuasiahan se on :D
Äläs ny, mulle sopii lyhkänen tukka ihan vallan mainiosti. Ja on siin pitkääkin, roikotan etutukkaaki silmillä seksysti :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Inanna
Eeeeenpä tiedä, järkyttää katsoa peiliin kun ei oo koskaan ollut näin lyhyet hiukset :D

Mutta mulla kasvaa kyllä hiukset aikamoista vauhtia takas :D
No niin - sehän oli sitten vain hyväksi tuommoinen äkkiväärämpi parturoiminen :D

Kohta sitten viipotat menemään hulmuavine kutreinesi ja jälleen saa koko seutukunta miettiä vatsanvääntöihin asti, että kuka on tuo mies :O :D
 
Keitin litran puuron ja aattelin kerrannii siitä ihekki syödä, mut nuo kaks sankaria näkkyy tyhjenti sen kattilan ennen ku mie kerkesin ees maistaa.. Eikä toinen muka ees tykkää puurosta.. :O
No katos, just meinasin tulla samaa intoilemaan. Että on se nyt kumma, kun saa jälleen vain noita jämiä kattian pohjasta kaapia loppassuuhunsa ja muut jo sinkoilevat tässä vatta killillänsä tarmokkaina eteenpäin!

Ja niin meilläkin aina vannotaan isoon ääneen, vallankin keskimmäisen suulla, ja nyt kyseinen tapaus meni ja jätti mut nieleskelemään tyhjää :O :snotty:

Aika ihanaa kuitenkin :heart:
 
Äläs ny, mulle sopii lyhkänen tukka ihan vallan mainiosti. Ja on siin pitkääkin, roikotan etutukkaaki silmillä seksysti :LOL:
Se on hyvä, että sinä koet sen hyvänä ja seksynä :D

Minä en koe itseäni mitenkään seksynä tämän hiustyylin kautta :D Päinvastoin. Minulle sopii tietynlaiset "normaalit" hiukset.

Mutta kyl nää on helppohoitoiset ja mukavat kun ei tarvi kuumassa hiostavien hiuksien kanssa taistella :p
 
Nyt minulla on kauhea morkkis siitä, kun sanoin oman makumielipiteeni julkisesti, nyyh.

Kun jokaisen pitää saada olla juuri sitä mitä haluaa. Tosin sitä en kyllä kieltänytkään, mutta moni ottaa mielipiteet niin :/
Oli heti pakko laittaa lyhyttukkakuva musta :rolleyes: Mua ei sun mielipiteet paljoo hetkauta :D

ps. saa ihan rauhassa kertoa mielipiteensä, ei kaikesta voi tykätä. Mäkään en noin niinkuin lähtökohtaisesti koe, että miehelle sopis pitkät hiukset.
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30072957:
Oli heti pakko laittaa lyhyttukkakuva musta :rolleyes: Mua ei sun mielipiteet paljoo hetkauta :D

ps. saa ihan rauhassa kertoa mielipiteensä, ei kaikesta voi tykätä. Mäkään en noin niinkuin lähtökohtaisesti koe, että miehelle sopis pitkät hiukset.
No mutta jotenkin pienet naiset näyttää keskimääräisesti omaan silmään sellaisilta, että lyhkäiset hiukset sopii paremmin.


Lähinnä se sivun / sivujen ajelu siiliksi / kaljuksi näyttää vähän, noh ei niin imartelevalta.

Mutta edelleen, eihän se ole kuin esteettinen mielipide. Mitä siitä tulisi jos yrittäisi miellyttää muita ulkonäöllään. Toki jos se miellyttää niin se on kiva ja imarteleva asia, mutta sen pitäminen jonain elämänarvona on hyvin hyvin huono asia. Ja murskaavaa vähänkään huonompi itsetuntoisille, koska koskaan et voi kaikkia miellyttää.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30072957:
Oli heti pakko laittaa lyhyttukkakuva musta :rolleyes: Mua ei sun mielipiteet paljoo hetkauta :D

ps. saa ihan rauhassa kertoa mielipiteensä, ei kaikesta voi tykätä. Mäkään en noin niinkuin lähtökohtaisesti koe, että miehelle sopis pitkät hiukset.
Mäkään en oikien tykkää pitkistä tukista miehillä. Enkä kyllä usein naisillakaan, tai lähinnä siis mun silmää miellyttävät naiset on yleensä lyhyttukkaisia. Niinku esmes. sellanen alastulo :p
 
Minä kyllä kovasti tykkään naisista jotka jaksaa pitää hiuksistaan huolta :ashamed:

Ei se mitä minä teen vaan sanon jne :LOL:
Onneksi tuosta puukotus episodista on liki 10v. aikaa,
oon pyhästi vannonut etten enää koskaan anna vastaavalle hulluus kohtaukselle valtaa :D

Vaikka nykyjäänkin tulee niitä hepuli kohtauksia "Mie haluun nää kaikki pois nyt heti!".
Mutta kun tiiän, että se päättyy porun vääntämiseen kylppärin nurkassa :ashamed: :snotty:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä