The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Onneksi tuosta puukotus episodista on liki 10v. aikaa,
oon pyhästi vannonut etten enää koskaan anna vastaavalle hulluus kohtaukselle valtaa :D

Vaikka nykyjäänkin tulee niitä hepuli kohtauksia "Mie haluun nää kaikki pois nyt heti!".
Mutta kun tiiän, että se päättyy porun vääntämiseen kylppärin nurkassa :ashamed: :snotty:
...mä tässä muutama kuukausi takoperin seurustelin surutta Fiskarsieni kanssa ja nips ja naps ja tuosta vielä vähän ja tuoltakin- tyylillä menin, kun pitkä ja ylen kestävä hermoni ei enää jaksanut odottaa, milloin tämän pehkon ois saanu roudata trimmeröitäväksi.

Havahduin sitten siinä hurmoksessani siihen, että kylppärin ovella huokaili - silloin - tytö 4 vee että "...elä äiti ennää..!.."...ja silmät selällään...:snotty:

Nyt sitten kiristelen jälleen tämän pörrön kanssa :kieh:....ans kattoo nyt sitten :rolleyes: :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja Inanna
No katos, just meinasin tulla samaa intoilemaan. Että on se nyt kumma, kun saa jälleen vain noita jämiä kattian pohjasta kaapia loppassuuhunsa ja muut jo sinkoilevat tässä vatta killillänsä tarmokkaina eteenpäin!

Ja niin meilläkin aina vannotaan isoon ääneen, vallankin keskimmäisen suulla, ja nyt kyseinen tapaus meni ja jätti mut nieleskelemään tyhjää :O :snotty:

Aika ihanaa kuitenkin :heart:
Oiskohan helle pehmittäny pään..
 
...eih. Nyt tuli eron hetkemme :O :snotty: :D eli ostan kytkintä ja lähden selvittelemään tätä päivää :wave:

Naattikaa immeiset sanikasta ja antakaa hiusten hulmuta tai muuten loistaa juuri siilityylin leikattuina...ellei jopa klanina :D!

Ei muuta kuin kaikki kuupat heilumaan :D! Palaillaan!
 
Mun tukkani ei asetu muutenkaan mihinkään normeihin, ja aika harvan makumieltymyksiin.
Mulla on itsellä raastava viha-rakkaus suhde näihin takkuihin,
mutta kyllä se enemmän rakkauden puolelle taipuu :D

En jotenkin osais olla enää ilman tätä "pehkoa" :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Omani on 10cm lyhkosempi ja 5kg kevyempi, eikä työterveysterkan mielestä ole ku 10 ylimäärästä.. Se ei ees alunperin uskonu ett painaa yli sata, käytti kolmella vaa'alla ennen ku myönti asian.. Ett se on se lihas joka painaa.. :)
No jos on lihasta oikeasti näkyvästi ihan, niin kyllähän se painaa. Mutta sitä pitää olla yli satakiloisessa jo aivan hitokseen, että voi sillä perustella painoaan :D

Minä olen tämmöinen keskivartalopontso. Persettä/jalkoja kun katsoo niin luulisi että on 80-90 kiloinen :D
 
No jos on lihasta oikeasti näkyvästi ihan, niin kyllähän se painaa. Mutta sitä pitää olla yli satakiloisessa jo aivan hitokseen, että voi sillä perustella painoaan :D

Minä olen tämmöinen keskivartalopontso. Persettä/jalkoja kun katsoo niin luulisi että on 80-90 kiloinen :D
Tuolla on kans kaikki keskivartalolla, nimenomaan mahassa. Eikä se nyt niin järkyttävän isolta (ainakaan omaan silmään) näytä.. :D Käsissä ja jaloissa sit näkyykin ett töissä tekee muutakin ku istuu koneen pukilla..
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä