Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..Aivopesu tuottaa selvästikin tulosta.
- Anna mulle maitoa.
- Pitäiskö pyytää vähän kauniimmin?
- Kiltti äiti, kaunis äiti, saisinko maitoa?
Muuten tänään onkin ollut suht paska aamu. Herättiin kuudelta, ja mä koitin jatkaa torkkumista telkkari lapsenvahtina. Mutta ei, en enää muista mihin heräsin kun se tossa perseili, mutta siinä vaiheessa kun kuului MIAU ja pyykkikoneen luukku läimäistiin kiinni niin tuli kire sängystä. (huom, mulla ei oo koskaan koneen johto seinässä kiinni ellen pese pyykkiä, just tätä oon pelännyt, mutta säikähdin niin saatanasti.) Oli sinne tungettu sitten vähän dinosauruksiakin. Ja kissat oli vähän saanu ruokaa. Tai oikeammin joku oli söynyt kissojen ruuat, ja siivonnut vähän hiekkalaatikkoa ja jättänyt lapionkin todisteeksi laatikkoon.... Äh. E taida kyllä lähtee perheen kanssa mihinkään rannalle, ennustelen että päiväunet tekis ihan hyvää tolle kakaralle kun on niin ajoissa herännyt piruilemaan.
Blöäärgh.Ziraffi, aika hoitaa ton probleemin, ennemmin kuin arvaatkaan
sitten onkin jo liian myöhäistä
Minä tiiän... Onneksi tuo vanha rouva ei enää syö kun sen verran mitä jaksaa,Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..
Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
Varmaan samalta kun amerikanabuldoggi joka on syöny neliön muovimattoo ja kolkyt neliösenttiä betoniseinää?Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..
Inhottava tunne havahtua jostain horroksesta siihen ku tajuaa ett nyt ne oikeesti tekee jotain mitä ei pitäs.. Tiiättekö muuten miltä näyttää ahne koira joka on saanu syödä raksuja niin paljon ku maha vetää..
Kutakuinkin näin... Metka näky kun koira painaa aattoiltana pitkin hankia ja joka pyrähdyksellä kuuluu myöskin törähdys ja jouluaamun aurinko paljastaa semmosen ruikulaisen ruskean siksak kuvion menevän ristiin rastiin etupihalla.hirvee ripuli?
hirvimetillä pitää muuten olla tarkkana, hirvikoirat on tosi ahneita hirviukkojen eväille, erityisesti maggaraan
Olen käsittääkseni jonkin verran nuorempi ja tämä on ollut tosiasiaa jo vuoden pari, huoh.haluatteko kuullu varman ikääntymisen merkin?
no ei haittaa, kerron sen silti:
rintapehkosta alkaa löytymään harmaita
Tiiän tuonkin, kiitos anopin jonka mielestä koirille voi syöttää kaikkea. Tiiätkö muuten miltä näyttää rivari kolmio ja anopin naama tuon jälkeen..?Minä tiiän... Onneksi tuo vanha rouva ei enää syö kun sen verran mitä jaksaa,
vielä pari vuotta sitten oli kaiken hotkiva rohmu.
Tiiättekö muuten mitä käy kun koira vetää pellillisen kinkun rasvaa naamariinsa?
..valitettavan hyvin tiiänkin :snotty:...ja voi valtava sitä jälkikuppelehtimisen ja huolenmäärää...sekä sen siunailemista kun ei voi mitään tajuta saati oppia saati mitään sen turhan usean tilaisuuden tiimoilta...Oiih, kylläpä oot kauniisti opettanu pyytämään..
Kyllä niitä hiuksia nyt kaduttaa, että alkovat sillä lailla kettuilemaan!Olen käsittääkseni jonkin verran nuorempi ja tämä on ollut tosiasiaa jo vuoden pari, huoh.
Tuossa hermostuin hiuksiin ja vetäsin koneella siilin, siitäs saivat.
Sexykästä siilikuuppasta siis pukkaaTosin nyt näyttää siltä että olisi sänki joka yltää leuasta takaraivolle
Veikkaan että vallan metkaltaTiiän tuonkin, kiitos anopin jonka mielestä koirille voi syöttää kaikkea. Tiiätkö muuten miltä näyttää rivari kolmio ja anopin naama tuon jälkeen..?
Kyllä, nauroin hulluna vessan peilin edessä kun pitkiä suortuvia tipahteli lattialle.Kyllä niitä hiuksia nyt kaduttaa, että alkovat sillä lailla kettuilemaan!
:ashamed:Sexykästä siilikuuppasta siis pukkaa
Mutta siilithän ovat ihania :heart:
Kehtas vielä meitä syyttää vaikkei paikalla ihe oltukkaan..Veikkaan että vallan metkalta