The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Auttakaa nyt joku mua, pitäiskö mun ensin ettiä ihanjokuvaan työ lapista ennen muuttoa, ja katella siellä sitten oman alan hommia vai muuttaa vasta kun jotain ilmenee? Iik. En tiiä mitä teen.
Ensin työ ja sitten muutto_Onko siellä edes sun alan töitä tarjolla? Musta on kurja kun opiskelee eka ammatin ja sit ei saakaan oman alan töitä. Mulle kävi aikoinaan niin.
 
kahvikirahvi
Ensin työ ja sitten muutto_Onko siellä edes sun alan töitä tarjolla? Musta on kurja kun opiskelee eka ammatin ja sit ei saakaan oman alan töitä. Mulle kävi aikoinaan niin.
Ei just tällä hetkellä ainakaan haussa, mutta ajattelin silti tyrkyttää itteni johonkin duuniin :D

Tosin eipä tähänkään päähän nyt olla mun alalaisia hakemassa, niin sama kai se sille missä sitä työttömänä lusmuilee..
 
Tos mulla näyttää olevan töllötin auki, en tiedä miksi.

Mut just äsken sieltä tuli Huvila&huussia.

Voin kertoa, et ikinäkoskaanmilloinkaan tommoinen jengi ei tule pilaamaan mun huussiani, huvilasta puhumattakaan.

Tommoisen ohjelman kattominenkin on kidutusta, tai olis jos ei pääsis partsille röökille. Tai osais laittaa telkkaria kiinni.
 
IhQ
Aaaaargh. Esikoinen ei osaa/pysty rauhottuu unille taas vaan vaeltaa ja valittaa tääl. Mie oon väsyny ja en jaksas yhtään enää tänään tuota.

Pitänee lähteä iltatoimille ja yrittää saada toi lapsikin nukkumaan.
Öitä siis ja kauniit unet kaikille!
 
Huh hei, huomena reissuun.
Oli suunnitelmana lähteä aikasin aamusta liikkeelle. kysyin äsken ukkoselta et mikä on tavote aika olla tien päällä, vastaus: noo, jos puoliin päiviin mennessä liikuttais.
:LOL:
Vissiin vähän eri käsitykset siitä mikä on aikasta :D
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Huh hei, huomena reissuun.
Oli suunnitelmana lähteä aikasin aamusta liikkeelle. kysyin äsken ukkoselta et mikä on tavote aika olla tien päällä, vastaus: noo, jos puoliin päiviin mennessä liikuttais.
:LOL:
Vissiin vähän eri käsitykset siitä mikä on aikasta :D
laita kaikki valmiiksi ja ala painelemaan tööttiä

eiköön se ukko sieltä pian kömpine joukkoon
 
Nyt on jotenkin vitutus maximus päällä, jouduin hoppuilemaan ja kiirehtimään ja muokkaamaan omaa aikatauluani ja äkilliset muutokset on liikaa mun sietokyvylle
 
Ärsyttää palstailla kännykällä,
mutta kun ei jaksa hakea läppäriä keittiöstä (välissä on yhdeksän rappusta ja koiran rohjo jonka yli tarttis harpata).

onko tämä nyt se laiskuuden multihuipentuma? :snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30032491:
Moi! :wave:

Mä koitan tässä tankata hiilareita, juoda maltodekstriiniä mehun joukossa, mitenkä se voi olla nuin pahan makuista? :x ja vielä kaks päivää pitäs sitä vedellä. Lauantai on pian ja mua jännittää, jossen jaksakaa maaliin asti?
Jaksat sä, ja se on fakta! :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä