kahvikirahvi
Onhan niitä halpahalleja muuallakinAika pitkä kauppareissu tulee.
Onhan niitä halpahalleja muuallakinAika pitkä kauppareissu tulee.
Tai sitten tilaa netistä itse suunnitellun paidan. =)Onhan niitä halpahalleja muuallakin
Jos siellä oli banaanimää vissiin taannoin tulin maininneeksi että mun harrasteautton moottori on alkanu juonittelemaan
vaihdoin siihen sitten pirruuttaan sytytystulpat ja tuntu että se alko pelaamaan paremmin ja niin rohkaistuin ohittamaan sillä tukkirekkaa kun kesken ohituksen se alkoi yht'äkkiä vetämään aivan hulluna, ihan kuin olis joku tukko lentänyt ulos pakoputkesta
outoa
Mun piti tehä vohvelei muttei ollu rautaaMitäs kuu luu?
- täällä paistaa aurinkoinen
- epäilen pottua
- miks mulla ei oo jätskiä?
- lätyt o parempia ku pannari
Päivää. :flower:huomenta :flower:
aakoon olis syytä lopettaa noi asejutut, eivät selvästikkään sovi habitukseen
Mulla ei oo vohvelirautaa ikänä ollutkaan. Enkä oikeestaan jaksa ikinä tehä lättyjä, kun niitä tulee liikaa yhelle ihmiselle, vaikka tekis minkä minitaikinan.Mun piti tehä vohvelei muttei ollu rautaa
Entäs silli ja sipuli? :xmas:mulla on uusii pottui ja voinokare
:xEntäs silli ja sipuli? :xmas:
- Arskaa ei o nähtyMitäs kuu luu?
- täällä paistaa aurinkoinen
- epäilen pottua
- miks mulla ei oo jätskiä?
- lätyt o parempia ku pannari
Mä sain raudan joskus lahjaks, mut jätin sen porukoille ku aattelin ettei tuu tehtyä ikinä eikä oo tehtykään. Kun ei se oo paikalla ikinä ko tarvittaisMulla ei oo vohvelirautaa ikänä ollutkaan. Enkä oikeestaan jaksa ikinä tehä lättyjä, kun niitä tulee liikaa yhelle ihmiselle, vaikka tekis minkä minitaikinan.
Niin ehkä mää tykkäänki siksi kun samaistun niihin :xmas:Mä sain raudan joskus lahjaks, mut jätin sen porukoille ku aattelin ettei tuu tehtyä ikinä eikä oo tehtykään. Kun ei se oo paikalla ikinä ko tarvittais
Mää en oikein lätyistä välitä. Ne on niin lötköjä ja outoja.
Nööyyy, the cuteness! It Is Too Much!
Uijuijui:heart: *tahtoo ottaa syliin kummatkin ja paijata*
Asun Prinsessani valtakunnassa ja sää täällä on sama.Ja AURINGON.
Huonomminkin voisi olla, mutta.
ai ootkö sä outo ja lötkö vai joku muu...Niin ehkä mää tykkäänki siksi kun samaistun niihin :xmas:
Totta tämäkin- Arskaa ei o nähty
- pottu on syyllinen
- lakujätski on the jätski
- jos on tarpeeks hilloo ja kermavaahtoo, niin alusta on samantekevä.