The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:wave:

Tuntuis ainakin hetkellisesti toimivan,irrotin akun ja takalevyä ja ihan oman sukkosuuni kanssa puhaltelin oikeen urakalla joka läven niin ainakin nyt on pelittänyt mitä tässä olen ollut.

Mitäs muuta,vettä satanut ja ukkonen jyrissy..no siinäpä ne tais olla.
 
vie-ras
mää vissiin taannoin tulin maininneeksi että mun harrasteautton moottori on alkanu juonittelemaan

vaihdoin siihen sitten pirruuttaan sytytystulpat ja tuntu että se alko pelaamaan paremmin ja niin rohkaistuin ohittamaan sillä tukkirekkaa kun kesken ohituksen se alkoi yht'äkkiä vetämään aivan hulluna, ihan kuin olis joku tukko lentänyt ulos pakoputkesta

outoa
Jos siellä oli banaani :D
 
kahvikirahvi
Tein eilen ihan hullun hyvää ruokaa, parasta mitä oon syöny pitkään aikaan. Ja sit tein pannaria, ah nam. Just syön jäätelön kanssa :p Kaffet vois vielä keitellä.
 
huomenta :flower:

aakoon olis syytä lopettaa noi asejutut, eivät selvästikkään sovi habitukseen
Päivää. :flower:

Jos asia yhtään mieltäsi lohduttaa, niin luovuin kaikista aseista vuonna 2007. Ei ole ensimmäistäkään. Eikä enää tule.

Mut huoltoasemat ei o lopettaneet bensanmyyntiä ja luvaton ase löytyis halutessa nurkkabaarista vielä ennen iltauutisia. Korostan sanaa "halutessa".

Mut mikäs mun habitukseen sit sopis? Ei oikeestaan mikään. Ruma, pieni, köyhä, lutunen, rauhallinen, mukavuutta rakastava, kesästä tykkäävä, huono harrastehumppaaja, kissaihminen joka tykkää koirista, juo viinaa ja polttaa röökiä, lukee kaiken painetun ja kattoo leffoja.

Mut sä missasit pointin. Tos ko ei ollu kyseessä mun mahdollinen hulluuteni vaan se, et jos tuol tapahtuu vaik tulipalo, niin siel on viissataa ihmistä pyrkimässä ulos ovista joita tarttee vetää sisäänpäin. Arkkitehti on terveiden kirjoissa just niin kauan kun mitään ei tapahdu.
 
kahvikirahvi
Mulla ei oo vohvelirautaa ikänä ollutkaan. Enkä oikeestaan jaksa ikinä tehä lättyjä, kun niitä tulee liikaa yhelle ihmiselle, vaikka tekis minkä minitaikinan.
Mä sain raudan joskus lahjaks, mut jätin sen porukoille ku aattelin ettei tuu tehtyä ikinä eikä oo tehtykään. Kun ei se oo paikalla ikinä ko tarvittais :D

Mää en oikein lätyistä välitä. Ne on niin lötköjä ja outoja.
 
Mä haluan sillikaviaaria ja perunoita ja voita. Ja savukalaa ja lettuja ja kinuskikastiketta ja hilloa ja marscaponevaahtoa ja ja viiniä tai skumppaa ja avocadosalaattia. Ja mansikoita.


Ja AURINGON.


Ja ahkeruuden.

Mitä mulla on . Tihkusade, kämppä kaaoksessa. Kukaan ( lue minä ei siivoa. Yksin sotken, enkä siivoa. Ja ei en ole eronnut, perhe vaan karannut )

Ja pakastepizzaa.


Huonomminkin voisi olla, mutta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä