No minä tietenki, enhän mää muuten vois samaistua! :snotty:ai ootkö sä outo ja lötkö vai joku muu...
Odotas ihan pikku hetki.Totta tämäkin
voitha...välikäden kautta..tai jalan...No minä tietenki, enhän mää muuten vois samaistua! :snotty:
Tervetuloa rakastamaan karvaperseitä!Nööyyy, the cuteness! It Is Too Much!
Okei, tämän kuopan totisesti kaivoin itselleniOdotas ihan pikku hetki.
* käy täyttämässä alushousunsa hillolla ja kermavaahdolla *
No niih. Jatketaan. Siis lätty vs pannukakkuneuvottelulla.
Eihän mulla semmosia...voitha...välikäden kautta..tai jalan...
No ei sulla mut mr mythagollaEihän mulla semmosia...
Hääh, Mr Mytty ei oo yhtään lötkö! :stick:No ei sulla mut mr mythagolla
Kaverisi puolestako kysyt?Miten parissa viikossa saa pömpön pois?? No ei mitenkään mutta mitä vielä voi tehdä että olis freesi ja vatta ei pönöttäis mekossa niin kamalasti? Joku mehudietti?
Huoh... naarasotukset ja ulkonäköpaineet.Mun pömpölle sais kans tehdä jotain, urhg.
Join vahingossa iltakahvia äskön, kello onkin himpun yli viis. hups. Valvonko kolmeen vai neljään asti?
Ei mau muiden mielipiteet kiinnostakaan, vaan oma tyytyväisyys itseeni. Tosin oon niin laiska tekemään mitään niin tyydyn itteeni tämmösenäHuoh... naarasotukset ja ulkonäköpaineet.
Täytyy sanua, et onneksi olen urosotus ja saan olla ihan reilusti ruma. Ja että mun mielestä mun pömppömasuni on söpö ja seksy. Ehkä jonain päivänä törmään omaan PeppiPitkätossuuni, niin hänen mielestään mun pömppömasuni on söpö ja seksy.
Muiden mielipiteillä ei ole asiassa painoarvoa.
:ashamed:Hääh, Mr Mytty ei oo yhtään lötkö! :stick:
ehkä vähän outo välillä
Eiku ihan omasta.Kaverisi puolestako kysyt?
Ei muuta kuin aamuin ja illoin lenkkarit jalkaan ja 15km:n juokulenkille mars mars.Miten parissa viikossa saa pömpön pois?? No ei mitenkään mutta mitä vielä voi tehdä että olis freesi ja vatta ei pönöttäis mekossa niin kamalasti? Joku mehudietti?