The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Katit on jo kavereita, ne menee hirveetä rallia ja ajaa toisiaan takaa vuorotellen :heart: En kestä, ne on niin söpöjä ja ihania! Nykääki lapsettaa taas niin mahoton (vaikka penikkahan seki vielä on). Ei kyllä harmita yhtään että otin pikkukisun, vaikka se onkin paskantanu kahdesti lattialle, kussu mun päälle ja syöny laturin johdon.
 
Mun pömpölle sais kans tehdä jotain, urhg.


Join vahingossa iltakahvia äskön, kello onkin himpun yli viis. hups. Valvonko kolmeen vai neljään asti?
Huoh... naarasotukset ja ulkonäköpaineet.

Täytyy sanua, et onneksi olen urosotus ja saan olla ihan reilusti ruma. Ja että mun mielestä mun pömppömasuni on söpö ja seksy. Ehkä jonain päivänä törmään omaan PeppiPitkätossuuni, niin hänen mielestään mun pömppömasuni on söpö ja seksy.

Muiden mielipiteillä ei ole asiassa painoarvoa.
 
kahvikirahvi
Huoh... naarasotukset ja ulkonäköpaineet.

Täytyy sanua, et onneksi olen urosotus ja saan olla ihan reilusti ruma. Ja että mun mielestä mun pömppömasuni on söpö ja seksy. Ehkä jonain päivänä törmään omaan PeppiPitkätossuuni, niin hänen mielestään mun pömppömasuni on söpö ja seksy.

Muiden mielipiteillä ei ole asiassa painoarvoa.
Ei mau muiden mielipiteet kiinnostakaan, vaan oma tyytyväisyys itseeni. Tosin oon niin laiska tekemään mitään niin tyydyn itteeni tämmösenä :LOL:
 
IhQ
Mie en ala ees puhumaan omasta pömpöstäni..(minuu epäiltiin raskaana olevaksi viikonloppuna |O) että joo...:ashamed: jotain tarttis tehdä juu.


*hilloo ja kermavaahtoo...eiiiih*

*ja voi ei nuo kirahvin kissut..:heart:*
 
kahvikirahvi
Auttakaa nyt joku mua, pitäiskö mun ensin ettiä ihanjokuvaan työ lapista ennen muuttoa, ja katella siellä sitten oman alan hommia vai muuttaa vasta kun jotain ilmenee? Iik. En tiiä mitä teen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä