Iltaa, sitä ollaan niin stylenä ettäAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;30032508:
Ette tiedäkään millanen irstas setä se on tuolla museoauton penkillä vai?aika paha oli kyllä toi kiltti setä
oisit nyt vähän lyönyt löylyä
jotain semmostaEtte tiedäkään millanen irstas setä se on tuolla museoauton penkillä vai?
Jos en ihan väärin muista, niin äijäs on rämpyttäjä. Näin ollen hän on varmasti soittanut jokusen hääkeikankin. Jolloin hän mun puolestani voi sulle kertoa, et aikataulu on asia joka kusee aina.Nyt on jotenkin vitutus maximus päällä, jouduin hoppuilemaan ja kiirehtimään ja muokkaamaan omaa aikatauluani ja äkilliset muutokset on liikaa mun sietokyvylle
Hänen aikataulunsa on hänen ongelmansaJos en ihan väärin muista, niin äijäs on rämpyttäjä. Näin ollen hän on varmasti soittanut jokusen hääkeikankin. Jolloin hän mun puolestani voi sulle kertoa, et aikataulu on asia joka kusee aina.
No niin jaksanki, mut silti se jänskättää Ei mee vielä rutiinilla, ku on vasta toinen kisa, ehkä sitte joskus oppii olemaa jännittämättä... Luulisin..Jaksat sä, ja se on fakta!
niimpä, ennenkuin on edes kärkeä kastettuVoi ei ruutis, meidän salasuhde tuli julki.
Ja mä just rupesin suunnittelemaan museoauton hankintaa...Voi ei ruutis, meidän salasuhde tuli julki.
Just tätä mä tarkotin. Niin irstasta että melkein oksettaa :attn:niimpä, ennenkuin on edes kärkeä kastettu
Taidetaan asua saman kadun varrella.nyt vituttaa eniten kaikki.
Niin???Just tätä mä tarkotin. Niin irstasta että melkein naitattaa :attn:
onko menny sannat pimppiin kun sua ei huomata?Just tätä mä tarkotin. Niin irstasta että melkein oksettaa :attn:
Rauhottuiskohan se jos sinnekin kastaisit kärkeä?onko menny sannat pimppiin kun sua ei huomata?
Joillain toi alanenä on tehty hiomattomasta tavarasta.onko menny sannat pimppiin kun sua ei huomata?
Tuli mieleen Nalle Puh tuosta "harmista".Harmi.